Mango opanowało sztukę projektowania, ponadczasowych klasyków kobiecej garderoby, które jednocześnie korespondują z aktualnymi trendami i są przy tym przystępne cenowo.

Przez lata obecności na międzynarodowym rynku mody, marka ta zaskarbiła sobie serca kilku słynących ze świetnego stylu celebrytek.

Kilka rzeczy z oferty hiszpańskiej sieciówki, pośród godnej pozazdroszczenia kolekcji torebek Bottega Veneta oraz licznych bestsellerów The Row i  Totême, posiada między innymi Rosie Huntington Whiteley.Zeszłego lata na jej Instagramie pojawił się na przykład piękny dzianinowy top z Mango. Gwiazda połączyła go wtedy ze zwiewną, kopertową spódnicą w kolorze khaki od Victorii Beckhami czółenkami od Jimmy'ego Choo. To nie koniec. Cała w „Mango” nie raz widziane były także Sienna Miller i mistrzyni niezobowiązującego casualu Katie Holmes. Do fanklubu marki z hiszpańskim rodowodem należą jeszcze między innymi Irina Shayk, Selena Gomez i Bella Hadid. W jeden z wrześniowych wieczorów Mango powitało na pokładzie kolejną sławę. Kendall Jenner, bo o niej mowa, zdecydowała się nie na jeden, a aż trzy elementy z nowej kolekcji.

Kendall Jenner w jesiennej stylizacji z sieciówki 

Kalifornijka zestawiła ze nonszalancko rozchełstaną kremową koszulę z jedwabiu (600 zł), czarne wełniane spodnie z rozszerzaną od wysokości kostki nogawką (299,99 zł) oraz skórzany pasek z elegancką klamrą w kolorze złota (129,99zł). Całość uzupełniła lakierowanymi botkami na obcasie oraz torebką-bagietką. 

Materiały prasowe

Kendall i jej najnowsza stylizacja to chodzący przykład na to, że na ponadczasowe ubrania i dodatki z najwyższej półki nie trzeba wcale wydawać całej pensji. Uff!