Pierwsza fotografia z damskiej kampanii Zary zdradza, że jesienią i zimą 2018/2019 w sklepach marki pojawią się ubrania i akcesoria w orientalnym klimacie. Oczywiście projektanci hiszpańskiej sieciówki na tapetę wzięli zwierzęce nadruki. To jeden z głównych trendów na nowy sezon, promowany na wybiegach takich domów mody jak: Dolce & Gabbana, Max Mara, Ashley Williams, Balenciaga czy Victoria Beckham. Zara sprzedawać będzie także biżuterię w odcieniu złota, buty na drewnianym obcasie, paski z barokowymi klamrami i turbany wiązane na głowie - rzecz, która jak zapowiadają Alessandro Michele czy Maria Grazia Chiuri, ma szansę stać się najmodniejszym dodatkiem sezonu. 

Zara Man kampania jesień-zima 2018/2019
Autorem męskiej kampanii Zary na jesień i zimę 2018/2019 został Craig McDean. Przed jego obiektywem stanęli m.in.: Willow Barrett, Simon Bornhall, Kendall Harrison i Abdulaye Niang. Już po pierwszym zdjęciu widać, że hiszpańska sieciówka będzie w nadchodzącym sezonie lansowała kolorystyczne total looki. Projektanci Zary odważnie podeszli do tematu garniturów - będą próbowali przekonać swoich klientów do noszenia za dużych marynarek i stosunkowo szerokich spodni kończących się przed kostką. W męskiej kolekcji Zary AW18 nie zabraknie najmodniejszego (obok zwierzęcych wzorów) printu - czyli kraty. To właśnie ona pokryje bombery, koszule i wspomniane wcześniej garnitury. Podczas sesji o włosy modeli zadbał Guido Palau, a make up to dzieło Susie Sobol. Za stylizację sesji odpowiadał z kolei Karl Templer. Temper modeli ubrał i ustawił tak, by od razu kojarzyli się z "modowym gangiem". Swoją amię ma już Balmain, gang modeli pojawił się również w kampanii Versace i Alexandra Wanga. Nic dziwnego, że swój skład chciała mieć też Zara.