Tous już od listopada rozczula nas nie tylko piękną biżuterią, ale także pięknymi historiami. Po pierwszej części Tender Stories (opowiadającej o miłości studentki do profesora), przyszła pora na kolejną odsłonę projektu. Tym razem wideo (łączące w sobie film modowy z wideoklipem) i zdjęcia poświęcone zostały pewnej niezwykłej rodzinie, która ma dla siebie tylko 15 minut dziennie. Oprócz pokazania ich niezwykłych rytuałów, marka Tous w nieszablonowy sposób zaprezentowała podczas filmiku swoją biżuterię.

Na wiosnę i lato 2015 hiszpański brand przygotował energetyczną dawkę kolorów! Kolorowe są u Tous zarówno bransolety, jak i maxi pierścionki z gumeczkami. W kolekcji nie zabrakło także dużych klasycznych zegarków, okularów przeciwsłonecznych z oryginalnymi oprawkami, naszyjników z napisami oraz oczywiście kultowego motywu misia.

Podobnie jak w przypadku poprzedniego klipu, producentką nowego wideo Tous została María Sosa (SofaExperience), a w kampanii znalazły się fotografie Nacho Alegre (Motif Management). Zobaczcie!

Kampania Tous wiosna-lato 2015: Czułe historie 2 - GALERIA>>