Roboty Ręczne świetnie wpisują się w trendy, które obserwujemy na klimatycznych zdjęciach z Tumblra czy Instagrama. Jesienią i zimą otulają nas oversize'owymi swetrami, fotogenicznie zgrywającymi się z kubkiem gorącej herbaty. Latem natomiast, nadal przekonują nas do noszenia dzianin - tym razem tych cieńszych, utrzymanych w odcieniach piasku, delikatnej szarości czy bieli. W kolekcji polskiej marki znalazły się: szydełkowe bikini, body zmysłowo odkrywające plecy i topy z wiązanymi sznurkami na ramionach. Wszystkie oczywiście ręcznie robione, wszystkie też wpasowujące się w boho estetykę, tak popularną w tych miesiącach w mediach społecznościowych. Roboty Ręczne sezon witają także nowościami - do oferty wprowadzają t-shirty z haftami (podobno zostały zainspirowane kotem właścicielki marki) oraz koszyki. Widać w nich tęsknotę za stylem ikon lat 60., m.in. Jane Birkin.

"Tego lata projekty zrealizowane zostały jeszcze precyzyjniej niż zwykle - jak zwykle ręcznie, tym razem z delikatnej organicznej bawełnianej włóczki, którą przerobiono na drutach, na szydełku, wykonano pompony, a także hafty. Dzianiny charakteryzuje niezwykła miękkość i subtelność w kontakcie ze skórą - precyzja wykonania i ograniczenie szwów do koniecznego minimum sprawiła, że ubrań prawie nie czuć na ciele. T-shirty uszyto ze 100% bawełny. Kolejna nowość to ponadczasowe kosze wykonane ręcznie przez lokalnych rzemieślników z polskiej wikliny. Personalizowanie ułatwia duży wybór kolorów pomponów, które można doczepiać do breloka dołączonego do toreb" - czytamy w informacji prasowej.

Ta kampania Robotów Ręcznych podoba nam się także ze względu na jej bohaterkę. Przed obiektywem Marka Ognia stanęła Zuza, amatorka jogi, zdrowego jedzenia, autorka bloga Greencitylife, która współpracuje z ELLE.pl. 

Kampania Roboty Ręczne "Dewoolicious Summer" lato 2017 - GALERIA>>