Marka Pan tu nie stał słynie z ubrań z polskimi napisami, zabawnymi hasłami, grafikami nawiązującymi do czasów PRLu. Tym razem założyciele marki - Justyna Burzyńska i Maciek Lebiedowicz projektując nową kolekcję na sezon jesień-zima 2016/2017 postanowili skupić się na różnego rodzajach hobby - zaczynając od ilustracji po motoryzację. Stworzyli w ten sposób ubrania z grafikami nawiązującymi do krzyżówek, z rysunkami przedstawiającymi części samochodowe albo kasety VHS, z hasłami takimi jak "cześć" czy "miłość". Kolekcję dopełnili ciepłymi szalami, czapkami z pomponem, wygodnymi legginsami oraz płaszczami.

Nową kolekcję Pan tu nie stał promuje nowa kampania "Hobby". Jej twarzami nie zostali jednak profesjonalni modele, a... ludzie z pasją. Na zdjęciach możemy zobaczyć: Zuzannę Rogatty (projektantkę graficzną), Martę Wajdę (trenerkę kulinarną), Agnieszkę Żulewską (aktorkę), Pawła Adamskiego i Tomasza Mokrosińskiego (PEVT), Gregora Gonsiora (artystę wizualnego) oraz Krystiana Kujdę i Grzegorza Fortunę (VHS Hell). Wszystkich sfotografowała Zuza Krajewska, która z kampanii polskiej marki stworzyła swojego rodzaju krótki fotoreportaż.

Kampania Pan tu nie stał „Hobby” jesień-zima 2016/2017 - GALERIA>>