Pajonk to nowa marka na polskim rynku, za którą stoi Michał Pająk, absolwent warszawskiej Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Zdolny projektant swoje kolekcje utrzymuje w minimalistycznym stylu, dba o prostotę w formie i bogactwo faktur oraz krojów.

Pająk zadebiutował w 2012 roku i od razu został zauważony przez włoskiego Vogue'a. W wywiadzie dla magazynu projektant przyznaje, że jego marzeniem jest sprzedaż kolekcji w concept store'ach w stylu mediolańskiego 10 Corso Como. Dotychczas, marka Pajonk współpracowała z Kari Amirian, a także ze stylistą Andrzejem Sobolewskim. Na festiwalu w Opolu gwiazda sierpniowego wydania ELLE, Mela Koteluk zachwyciła opinię publiczną kreacją od młodego projektanta. Czarny zestaw z karbowanej tkaniny odsłania kawałek brzucha gwiazdy i wpisuje się w obowiązujące trendy, jednocześnie ślepo ich nie naśladując.

Mela Koteluk na festiwalu w Opolu 2013, fot. Akpa

Strój Meli pochodzi z najnowszej kolekcji Pajonka na jesień-zimę 2013. Projektant wykorzystał charakterystyczną tkaninę również w bieli proponując obszerne spódnice, narzuty i sukienki. W kolekcji znajdziemy również czarne frędzle, szyfon oraz srebrne cekiny. Jesienią i zimą jest u Pajonka futurystycznie i monochromatycznie. Warto zwrócić uwagę na to nazwisko, bo Michał Pająk doskonale się zapowiada. Ubrania z jego najnowszej kolekcji do kupienia w butiku internetowymSHWRM.pl.

W kampanii Pajonk jesień-zima 2013 zobaczymy Charlotte Tomaszewskąznaną z sesji do polskich i zagranicznych magazynów i współpracy z Anią Kuczyńską. Modelka pracowała głównie w Londynie, Mediolanie i Paryżu. Sesje z jej udziałem pojawiły się w Vogue Portugal i Vision China. OstatnioCharlotte wystąpiła także w lookbooku Marc Jacobs Resort 2014. (ZOBACZ Charlotte Tomaszewska w Marc Jacobs Resort 2014 >>)

ZOBACZ Charlotte Tomaszewską w kampanii Pajonk na jesień-zimę 2013 >>

Iga Budzikowska