Elegancka, zmysłowa i wyrafinowana - tak w kilku słowach można określić premierową kampanię La Mania na sezon jesień-zima 2015/2016. Nowa kolekcja (już dostępna w butkiach) marki Joanny Przetakiewicz to przede wszystki hołd dla stylistyki lat 70. we współczesnej odsłonie. Na zdjęciach Agaty Pospieszyńskiej zobaczymy półprzezroczyste sukienki i koszule z troczkami, skórzane sukienki, kombinezony, a także płaszcz z symbolem konia. W prezentowanej linii znalazło się także miejsce dla płaszczy, futer oraz dżinsowych dzwonów z podwyższonym stanem. A wszystko to w kolorze khaki, czerni i granatu. 

Za stylizacje odpowiedzialna jest Sarah Harris, redaktorka (a dokładnie fashion features director) w brytyjskiej edycji magazynu Vogue.

Kampania La Mania jesień-zima 2015/2016 >>

Photo: Agata Pospieszyńska /AF PHOTO
Model: Marlena Szoka/ Avant Models
Hair: Roku Roppongi/OCR Creations
Makeup: Karina Constantine
Styling: Sarah Harris/British Vogue
Retouch: Karolina Koza