"Desert (z ang. pustynia), a wraz z nią estetyka boho, hippisi, wielbłądy i odcienie nude oraz khaki stanowiły motyw przewodni kolekcji" - tak pisałyśmy o pokazie Roberta Kupisza na wiosnę i lato 2018. Projektant postanowił w kampanii te same ubrania i dodatki pokazać jednak w zupełnie inny sposób. I tak, styl boho ustąpił miejsca surowemu streetwearowi. Ta zmiana to pomysł Eweliny Gralak, która odpowiadała nie tylko za stylizację, ale całą koncepcję sesji.

"Nawiązując współpracę z Eweliną Gralak dałem jej wolną rękę w kwestiach artystycznych. Zazwyczaj osobiście stylizuję sesje i pokazy. Tym razem chciałem oddać swój produkt w ręce osoby, która spojrzy na nie ze swojej perspektywy“ – powiedział Robert Kupisz.

Ewelinie Gralak zależało by na zdjęciach wykreować "sylwetkę współczesnego miejskiego nomada" i tym samym, dotrzeć do nowej grupy osób. Za aparat chwyciła Magdalena Ławniczak, która na co dzień mieszka  we Francji. "Przy pracy nad tą sesją ważny był dla mnie wybór bohaterów. Miał on zobrazować plastyczność ubrań oraz oddać ich uniseksowy profil" - stwierdziła Gralak. Na twarze kampanii Kupisza wybrała: Kasię Oskard (Neva Models), którą już nie raz podziwiałyśmy na wybiegu Gucci oraz Nicolasa Endlichera. Endlicher zawodowo jest DJem, pracującym w Paryżu. Jednak na (instagramowe) zaproszenie Eweliny Gralak i Roberta Kupisza na chwilę opuścił stolicę Francji i przyjechał do Warszawy, gdzie (na tle bloków z wielkiej płyty i Pałacu Kultury) odbyła się sesja.

Kampania DESERT by QПШ Robert Kupisz wiosna-lato 2018 - GALERIA>>

Ubrania Roberta Kupisza kupicie w sklepie ELLE: