Kreatywny kolektyw stojący za BIMBA Y LOLA nie boi się eksperymentów i odważnych rozwiązań. W tym sezonie ponownie podróżuje w czasie i z sentymentem wraca do analogowego świata bimbaylolized, w którym miejsce social mediów zajmują takie atrakcje, jak park rozrywki.
BIMBA Y LOLA FW23 / Mat. prasowe
Kampania BIMBA Y LOLA FW23
Założona w 2005 roku marka zabiera nas do wesołego miasteczka rodem z kultowych amerykańskich seriali przełomu lat 90. i 2000. Emocji tu nie brakuje. Możemy pokręcić się na karuzeli, zjeść watę cukrową, kupić dmuchany balon. Jest kolorowo i gwarno. Słyszymy muzykę, śmiech, radosne okrzyki.
BIMBA Y LOLA FW23 / Mat. prasowe
Główna bohaterka kampanii (i must-have tego sezonu), nowa torba Pocket Bag, również uczestniczy w zabawie, towarzysząc nam we wszystkich aktywnościach – od jazdy dziecięcymi samochodami po szaleństwo na rollercoasterze.
BIMBA Y LOLA FW23 / Mat. prasowe
Kapania FW23 to kolejny projekt, w którym siły połączyli fotograf mody, Grant James-Thomas, oraz artystka multidyscyplinarna, Ashley Munns. Ten kreatywny duet, podobnie jak BIMBA Y LOLA, wymyka się klasyfikacjom, tworząc własny, barwny świat, którego chcemy być częścią.