Okrągłe urodziny to wyjątkowa okazja, dlatego do wspólnego celebrowania Zalando zaprosiło najgorętsze na rynku i reprezentujące różnorodną stylistykę marki: Calvin Klein Jeans, Pumę i Mango. W kampanii CK Jeanas zobaczyliśmy  Kaię i Presleya Gerberów, którzy zaprezentowali nową kolekcję Calvin Klein Jeans, zaprojektowaną przez dyrektora kreatywnego marki, Rafa Simonsa, specjalnie dla Zalando.  W skład casualowej i nawiązującej do stylu lat 90. kolekcji weszły rozmaite modele dżinsów (od białych, przez te w kolorze indygo, aż po czarne klasyczne rurki), denimowe spódnice z podwyższoną talią, krótkie T-shirty, oraz oversize’owe bluzy i kurtki. Presleya i Kaię na minimalistycznych fotografiach uwiecznił Daniel Jackson.

Już 23 września w telewizji pojawią się spoty stworzone we współpracy z marką Puma, przedstawiając limitowaną edycję sneakersów Muse Satin, a także sportową kolekcję limitowaną stworzoną dla kobiet, której twarzą będzie Cara Delevingne.

Następnie przyjdzie pora na Mango – cztery znane influencerki zaprezentują specjalną kolekcję Mango x Zalando. Z okazji 10. urodzin Zalando Diletta Bonaiuti (Włochy), Pernille Teisbaek (Dania), Blanca Miro (Hiszpania) i Maja Wyh (Niemcy), czyli dziewczyny znane jako #mangogirls, wystąpią w zaprojektowanych przez siebie ubraniach.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnych będzie kampania digitalowa zrealizowana z udziałem takich marek jak Vans i J. Crew.