Uroczysty wieczór przybrał widowiskową i romantyczną formę - podniebnej kolacji w klimacie industrialnego szyku. Rolę gospodarza tego nietypowego wydarzenia pełniła prezenterka telewizyjna Viviane Geppert, a wśród gości pojawiły się takie gwiazdy jak: niemiecka modelka Toni Garrn, aktor Thore Schölermann, aktorki Hannah Herzsprung i Jana Julia Kilka, pływacy Filippo Magnini i Pernill Blume oraz szereg sław ze świata mody i kultury. Z okazji tego uroczystego wydarzenia surowe betonowe wnętrza berlińskiego centrum eventowego Kraftwerk zamieniono w przestrzeń wypełnioną światłem, muzyką i magią. Jednak nie to było najważniejsze, całą uwagę zebrał odświeżony model zegarka Trésor marki OMEGA

 

Post udostępniony przez OMEGA (@omega) Maj 3, 2018 o 2:17 PDT

Kiedy pół roku temu pisaliśmy, że nowymi ambasadorami marki OMEGA zostały dzieci Cindy Crawford (która z marką związana jest od ponad 20 lat!) wszyscy wstrzymali oddech w oczekiwaniu na pierwsze owoce wspólnej współpracy giganta zegarmistrzowskiego i młodego pokolenia gwiazd. Crawford nie ukrywała ekscytacji związanej z nowym wyzwaniem podjętym przez jej dzieci: "Moja podróż z OMEGĄ była cudowna i wiem, że Kaia i Presley będą równie szczęśliwi, jak ja, współpracując z tą marką. Oboje są utalentowani, każde na swój własny sposób i jestem bardzo dumna, że zostali kolejnymi ambasadorami tych fantastycznych zegarków", przyznała Cindy Crawfod podczas wydarzenia OMEGA "Her Time”.

Otwierając wydarzenie w Berlinie, Dyrektor Generalny i Prezydent OMEGA Raynald Aeschlimann pochwalił zegarmistrzów marki za ich „odświeżającą i oryginalną interpretację klasycznego czasomierza”. Podkreślał także entuzjazm i profesjonalizm Kai Gerber. „Jesteśmy podekscytowani, że Kaia stała się częścią rodziny OMEGA. Nie można wyobrazić sobie lepszej reprezentacji dla kolekcji Trésor. Jej kariera dopiero rozkwita, a Kaia już pokazała cudowną pogodę ducha i niezwykłą dojrzałość wobec ogromnego, światowego zainteresowania, którego doświadcza.”

Kaia Gerber mówiła o poczuciu dumy z roli bycia twarzą kolekcji Trésor. 

„Podobnie, jak wiele młodych kobiet mojego pokolenia, uwielbiam vintage. Nowe zegarki OMEGA mają w sobie tę klasyczną duszę, ale także atrakcyjne, nowoczesne akcenty. Jako modelka mam okazję nosić wiele pięknych kreacji, ale najlepiej czuję się w dżinsach i białych trampkach. W tych zegarkach najbardziej podoba mi się to, że pasują doskonale do jednego i do drugiego.”

 

Post udostępniony przez OMEGA (@omega) Maj 2, 2018 o 5:01 PDT

Wybór Kai Gerber na ambasadorkę Trésor OMEGI to próba zwrócenia się marki w stronę milenialsów i młodszej publiczności, która nie tylko ceni wysokiej jakości produkty z widocznym logo, ale i wydaje na nie coraz większe kwoty. Wybór ten wydaje się więc idealny, córka Cindy Crawford dorastała z ogromną świadomością znaczenia brandów dla ludzi oraz prezentuje takie cechy jak indywidualizm, pewność siebie i młodzieńczy apetyt świata. 

Nowa kolekcja Trésor reprezentuje klasyczne wzornictwo w autentycznym, współczesnym klimacie. Każdy model wyróżnia się smukłą kopertą w rozmiarze 39 lub 36 mm. Wszystkie wersje zdobi wykładany diamentami falisty wzór na bokach koperty oraz pojedynczy diament osadzony w koronce zegarka. Innym charakterystycznym akcentem linii jest kwiat wieńczący koronkę, uformowany z pięciu logotypów OMEGA z czerwonej, płynnej ceramiki. Tarczę zegarków w elegancki sposób okalają tłoczone cyfry arabskie. Koperty zegarków Trésor OMEGA wyposażyła w wyjątkowe, lustrzane dekle uszlachetnione wzorem „Her Time”.

Oprócz dziewięciu modeli Trésor z podstawowej kolekcji, OMEGA po raz pierwszy pokazała publiczności także trzy nowe 36 mm wersje biżuteryjne, przygotowane specjalnie na tę okazję. Zegarki trafią do sprzedaży w październiku bieżącego roku i będą dostępne wyłącznie w ofercie butików marki. To śmiały, czerwony model Garnet w kopercie z opracowanego przez OMEGĘ 18-karatowego stopu złota Canopus™ i połyskujący zegarek Trésor ozdobiony niebieskimi awanturynami.