Kiedy nie zdążyłyśmy jeszcze ochłonąć po poprzednich zwycięstwach 19-letniej tenisistki, okazuje się, że dla niej limit szczęścia nie istnieje i wygrywa finał turnieju WTA 1000 w Rzymie w jedyne 46 minut. Wiemy jednak, że nie zamierza osiadać na laurach – jej pragnieniem jest pozostanie w rankingu WTA na długie lata, chciałaby również spotkać się na korcie z Sereną Williams.

"Po zakończeniu kariery chciałabym mieć poczucie, że mam jeszcze w życiu wiele do zrobienia, dlatego staram się poszerzać swoje horyzonty." – podsumowuje swoje plany na przyszłość Iga.

Tak mocna zawodniczka mogła stworzyć udany duet tylko z równie dynamiczną i młodą marką, z którą łączą ją wspólne wartości. Tym sposobem Iga Świątek została ambasadorką firmy Xiaomi, która stawiając na jakość i wydajność, nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań.

"Dobrze czujemy się razem i wierzę, że współpraca będzie ciekawa i korzystna dla wszystkich – dla fanów marki skupionych w Mi Community, kibiców polskiego tenisa i wszystkich entuzjastów nowoczesnych technologii." – powiedziała Jolanta Stryjczak, PR Manager Xiaomi Polska, CEE, Nordic & Baltic Region

Wiedząc jak ważne jest inspirowanie młodych ludzi do sportu i jak istotną rolę odgrywa w tym technologia, ambasadorka dołączyła do serwisu Mi Community. Miejsca, które służy do spotkań fanom technologii oraz pozwala na prowadzenie dyskusji na wiele innych tematów, takich jak sport czy szeroko pojęty lifestyle. Profil Igi jest szczególnie wart uwagi, bo tenisistka prowadzi go osobiście. Jej wpisy to backstage sportowego życia, w których przybliża nam przygotowania do spotkań, zdradza ciekawostki ze świata tenisa, publikuje zdjęcia i filmy z treningów. Tak kompletnych treści na temat zakulisowego życia dziewiątej rakiety świata nie znajdziecie nigdzie indziej.

To nie jedyna niespodzianka jaką Iga przygotowała wspólnie z Xiaomi. Podczas spotkania z dziennikarzami i fanami marki ze społeczności Mi Community została podana informacja o zbliżającym się konkursie, w którym będzie można wygrać mecz z Igą. Zasady oraz terminy zostaną podane niedługo na fanpage’u Xiaomi Polska na Facebooku. Nie martwcie się jednak o swoją formę – mecz odbędzie się najpewniej na przełomie listopada i grudnia, czyli po sezonie, a zwycięzca lub zwyciężczyni będzie mieć kilka miesięcy na przygotowanie się do tego wydarzenia.