Śródziemnomorskie lato to przeciągające się w nieskończoność obiady pod kwitnącą pergolą, schłodzone napoje serwowane pod pasiastymi parasolami, rozmowy niosące się wąskimi uliczkami do późnej nocy. A także zapach cytryn, dźwięk sunących po morzu motorówek, kolory zgaszone blaskiem jarzącego słońca. Dziś do listy zachwytów dopisujemy nową kampanię Intimissimi. Kadry przywodzą na myśl filmowe sceny uchwycone w owianym sławą studiu Cinecittà i pocztówki vintage kupione na wybrzeżu. Możecie już obejrzeć je w naszej galerii. Pozostaje pytanie, jak doszło do współpracy włoskiej marki z Jennifer Lopez?

Jennifer Lopez nową ambasadorką Intimissimi. W wakacyjnej kampanii przypomina diwę włoskiego kina

Biustonosz Balkonetka Sofia Pretty Flowers, 189,90 zł; Bluzka od Piżamy o Męskim Kroju z Jedwabiu, 399,90 zł; Długie spodnie od Piżamy z Jedwabiu, 349,90 zł; intimissimi.com

Amerykańska piosenkarka i aktorka w zeszłym roku odbyła podróż po Europie. W trakcie wycieczki nie tylko spędziła romantyczne chwile w Paryżu u boku Bena Afflecka, ale również odwiedziła Włochy. To tam dała się oczarować Intimissimi. „Uwielbiam Włochy – ludzi, modę, kulturę, jedzenie i bogatą historię. Kiedy odkryłam Intimissimi, od razu zachwycił mnie ich jedwab, romantyczna koronka, piękne, podkreślające figurę kroje i kunsztowne projekty” – powiedziała Jennifer Lopez – „Jestem dumna z tego, że jestem kobietą Intimissimi i zaszczycona, że postrzegają mnie jako osobę, która utożsamia ich cechy pewności siebie, witalności i siły”.

Jennifer Lopez została nową globalną ambasadorką nieprzypadkowo. Matteo Veronesi podkreśla, że gwiazda wnosi do marki silny i nowoczesny seksapil oraz przekazuje jej podstawowe wartości. Kampania wiosna/lato 2023 ma dawać kobietom poczucie pewności siebie we wszystkich rolach, które odgrywają. „Gdy szukaliśmy partnerki marki, która ucieleśnia ducha wszystkich naszych kultowych klientów, od razu zwróciliśmy się do Jennifer Lopez. Chcemy, aby kobiety czerpały jak najwięcej satysfakcji z życia i czuły się silniejsze każdego dnia” – mówi dyrektor generalny Intimissimi.

Przed nami premiera klipu ukazującego jeden dzień z życia Jennifer Lopez. Już dziś dostałyśmy jego przedsmak w postaci zakulisowych scen. Za kampanią oddającą esencję tętniącego życiem włoskiego lata stoją dyrektor kreatywny Riccardo Ruini, reżyser Gia Coppola i fotograf Chrisem Collsem. Razem połączyli odcienie fuksji reprezentujące kwiat bugenwilli, pomarańcz dla zachodzącego słońca i turkus symbolizujący Morze Śródziemne. Uchwycili J.Lo beztrosko popijającą kawę, śpiewającą „II Cielo in una strofa” i zmagającą się z zawiłościami języka włoskiego. Zobaczcie, jak gwiazda odnalazła się w nowej roli:

Psst, zmysłowe balkonetki z koronkowym wykończeniem i jedwabne kimona , którą Jennifer Lopez miała na sobie w słonecznym Positano, są już dostępne w salonach i sklepie internetowym Intimissimi.