Najnowsza kampania HalfPrice ruszyła w nietuzinkowej odsłonie, jakiej polscy klienci jeszcze nie widzieli. Oprawa graficzna została bowiem stworzona z pomocą sztucznej inteligencji. Pionierski projekt, który wykorzystuje w działaniach marketingowych AI, wyznacza nowe kierunki rozwoju komunikacji z klientem.

Wygenerowane przez AI obrazy w najnowszej kampanii HalfPrice Club wyglądają wręcz obłędnie - nie ma możliwości, aby przejść obok nich obojętnie. Tworzą nie tylko opowieść o klubie, ale także przekazują emocje, które są charakterystyczne dla marki - ekscytację, fascynację, zabawę.

HalfPrice to od początku brand o bardzo wyrazistym charakterze - ta kampania po prostu musiała się wydarzyć - mówi Michał Kniaź, dyrektor marketingu w HalfPrice.

- Dla nas, działu marketingu, to jest także test, jak AI może wesprzeć nas w codziennej pracy. Pierwsze wyniki przeszły nasze oczekiwania. Szybkość działania czy elastyczność, jaką daje sztuczna inteligencja, otwierają przed nami wiele możliwości jeszcze bardziej jakościowej komunikacji z Klientem w czasie rzeczywistym - dodaje Michał Kniaź. 

HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez AI / Mat. prasowe

Nowa kampania promuje HalfPrice Club, miejsce dla pasjonatów światowych marek i łowców najlepszych promocji. Na członków klubu czekają perełki od znanych brandów, w takich kategoriach, jak odzież, obuwie, akcesoria, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Wszystko nawet do 80% taniej. Klubowicze mają również dostęp do dodatkowych ofert specjalnych, a także jako pierwsi dowiadują się o wyjątkowych akcjach i promocjach. Każdy nowy członek Klubu otrzymuje 10% rabatu na start, a następnie kolejno 20% rabatu na co trzeci zakup za min. 100 zł. Co ważne, kupując w HalfPrice, klubowicze zyskują korzyści także w Klubie CCC. To właśnie członków HalfPrice Club przedstawiają postaci widoczne na kreacjach stworzonych przez sztuczną inteligencję.

HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez AI / Mat. prasowe

Oczywiście traktujemy AI jako uzupełnienie dotychczasowych narzędzi i współprac. Jesteśmy dzisiaj na samym początku drogi wykorzystywania sztucznej inteligencji w pracy działów marketingu. Mamy tutaj jeszcze wiele do zrobienia - w kontekście narzędziowym, ale przede wszystkim rozwoju naszych zespołów. Już dziś widzimy potrzebę powstania całego szeregu nowych kompetencji - od analityki po kreację tzw. prompterów. Jestem przekonany, że o wielu umiejętnościach, które wkrótce będą potrzebne, nawet jeszcze nie wiemy - opowiada Michał Kniaź. - AI to dla nas ekscytująca przygoda, która wymaga uwagi, mądrości, pokory, ale też otwartości i ciekawości. Sztuczna inteligencja istnieje, nie zatrzymamy tych zmian. My już dziś uczymy się z nią współpracować. Chcemy bowiem dobrze poznać jej możliwości, mieć wpływ na kształtowanie sposobów jej zastosowania, a także wykorzystać szanse, które przed nami otwiera. Co ważne, stawiamy także na transparentną komunikację z klientem - na każdej grafice dodajemy adnotację, mówiącą o tym, że obraz został wygenerowany przez AI - kontynuuje dyrektor marketingu w HalfPrice.

Chcesz dołączyć do HalfPrice Club? Szczegółowe informacje na temat członkostwa znajdziesz na Halfprice.eu/pl/klub-halfprice.

HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez AI / Mat. prasowe