Przezroczystości jako jeden z dominujących trendów przewijają się na Fashion Weekach od wielu sezonów. I choć z początku wydawało się, że nie wyjdą poza ramy wybiegowej ciekawostki, z czasem wkupiły się w łaski gwiazd. 

Na większą skalę zaistniały już w 2022 roku, ale wszystko wskazuje na to, że prawdziwy rozkwit zmysłowych prześwitów dopiero nas czeka. 

Wystarczy spojrzeć na najgłośniejsze kreacje z ostatniego miesiąca: Diane Kruger w transparentnych spodniach i srebrnym topie podczas uroczystej premiery biżuteryjnej kolekcji Gucci Hortus Deliciarum, Anya Taylor-Joy wystylizowana w gorsetowy top i prześwitującą spódnicę na paryskim pokazie Dior, Rita Ora w koronkowej slip dress eksponującej sutki podczas wydarzenia Netflix Golden Globe and Critics Choice Nominee Toast, Kendall Jenner świętująca swoje urodziny w przezroczystej interpretacji klasycznej małej czarnej czy 56-letnia Salma Hayek (sic!) w długiej fishnet dress z drobnej siateczki haftowanej botanicznymi motywami. 

Hailey Bieber w przezroczystym topie, spod którego prześwituje jej skąpa góra od bikini 

Fanką odważnej mody, która odkrywa znacznie więcej niż zakrywa, jest także Hailey Bieber. Zaledwie kilka dni temu wybrała się na małżeńską randkę z Justinem Bieberem w oversize’owej, miesięstej kurtce skórzanej projektu Rafa Simonsa i w szpilkach, za to bez… spodni. Nie musimy chyba wspominać, że kontrowersyjny look Kalifornijki natychmiast zyskał status tematu numer jeden – zarówno wśród odbiorców tabloidowej prasy, jak i w branżowych kuluarach. Jednych zaszokowała, a wręcz rozbawiła, innych (w tym nas) zachwyciła. Szerokim echem niesie się także ostatni look 26-letniej właścicielki przynoszącej sukcesy marki kosmetycznej Rhode. Hailey opublikowała w instagramowym feedzie album zdjęć prezentujących jej ultrazmysłową kreację skomponowaną we współpracy ze stylistką Karlą Welch. Okazja? Wycieczka do Kanady. 

Modelka ma na sobie czarny komplet ze skrojonymi z cieniutkiego materiału spodniami typu flare oraz krótką bluzką z długim rękawem od Saint Laurent. Wybranka Justina Biebera nie poszła jednak w ślady swoich koleżanek po fachu – Kendall Jenner i Emily Ratajkowski, które pod równie przezroczyste ubranie nie wkładają ostatnio bielizny.  Hailey zdecydowała się na o jeden stopień bardziej zachowawczą wersję transparentnego trendu i pod prześwitujący crop top włożyła dopasowane kolorystycznie bikini.

Instagram stories: @karlawelchstylist

Ale uwaga, mimo że to zalotne przezroczystości niewątpliwie najbardziej przykuwają tu uwagę, zdjęcie, o którym mowa, jest tak naprawdę reklamą luksusowej biżuterii Tiffany&Co. Kalifornijska it-girl lansuje na nim nową kolekcję o nazwie Tiffany Lock. Wzrok przykuwała przede wszystkim efektowna para złotych kolczyków wysadzanych diamentami oraz pokryty kryształkami naszyjnik w klimacie tik tokowej estetyki Night Luxe. Jej nadgarstki zdobiły z kolei dwie spektakularnie połyskujące w świetle bransoletki których ceny wahają się od około 6900 do 36 000 dolarów. 

Przypominamy, że Hailey oficjalnie została ambasadorką ulubionej marki Holly Golightly w październiku 2021 roku, a w kampanii po raz pierwszy pojawiła się w zeszłym roku w czerwcu, na krótko przed wprowadzeniem własnej linii produktów do pielęgnacji skóry, Rhode Skin. Gwiazda wyznała wtedy: „Od dawna podziwiam podziwiam kobiety noszące biżuterię Tiffany & Co. Mam związane z nimi wyjątkowe wspomnienia. To prawdziwy zaszczyt stać się częścią dziedzictwa tej marki jako twarz jednej z kolekcji”.