Z okazji tygodnia mody Tommy Hilfiger zorganizował 2 dniowe show na molo, zaaranżowanym w formie wesołego miasteczka. Na wybiegu zaprezentowano zarówno autorską kolekcję Hilfiger Collection, jak również linię zaprojektowaną przy współpracy z Gigi Hadid. Jednak zamiast mody letniej, podobnie jak Tom Ford, projektant pokazał ubrania na jesień/zimę 2016.
Tommy Hilfiger od tego roku postanowił zmienić profil marki, działając według filozofii #TommyNow, tak aby była znacznie bardziej dostępna dla klientów. Zaprezentowaną na wybiegu kolekcję można było bezpośrednio po pokazie kupić w specjalnie do tego przygotowanym Pop Up Storze, sklepie internetowym oraz przez kanały social media.  Znacznie większa digitalizacja marki oraz Gigi Hadid w roli ambasadorki, mają na celu skierowanie produktów Tommy’ego do młodszego pokolenia, które nie chce czekać, ale kupić kolekcję tu i teraz. Sama obecność supermodelki przyciągnęła tłumy celebrytów, modelek i blogerów zarówno na wybieg jak i do pierwszego rzędu. Na wybiegu oprócz Gigi można było zobaczyć Sare Sampaio i Stelle Maxwell natomiast pierwszy rząd  zajęła rodzina supermodelki, jak również tzw. #GirlsSquad z Taylor Swift na czele. Ponadto wśród tłumów zgromadzonych można było dostrzec Olivię Palermo, dj-kę Harley Viera Newton czy Veronicę Heilbrunner.