Kosmetyki Glossier rozszerzają swoją ofertę o nową markę

Założony przez Emily Weiss Glossier to jedna z najpopularniejszych współczesnych marek kosmetycznych na świecie oraz internetowy fenomen. Każdy nowy produkt z logo G okazuje się hitem i wyprzedaje na pniu, filozofia Glossier jest bardzo nowoczesna i feministyczna, a do tego raczy nas najpiękniejszymi reklamami z kategorii beauty. Teraz okazuje się, że marka, która wyrosła z popularnego bloga Into The Gloss, może niedługo przeistoczyć się w prawdziwe urodowe imperium. Już niedługo powstanie siostrzana - Glossier Play.

Więcej: Modne paznokcie 2019 - CD nails>>

Czy druga marka pod szyldem Glossier odniesie porównywalny sukces? Na razie jej koncept owiany jest tajemnicą, a Emily Weiss podsyca ciekawość, fanów publikując co jakiś czas enigmatyczne posty na Instagramie. Najpierw na @glossier pojawiło się wideo z połyskującym jak płyta CD wielkim G, podpis "Nasza nowa marka pojawi się w marcu 2019 roku. Po dwóch latach pracy nad nią nie możemy się doczekać, aż zobaczycie, dotkniecie, posłuchacie, zrobicie swatche i będziecie się bawić tym, co nadejdzie". Obok znalazł się odnośnik do instagramowego konta nowej marki, którą obserwuje już blisko 60 tysięcy osób.

A na nim imprezowe filmiki, zagadkowe zdjęcia i kolejne animacje z G - tym razem metaliczne, brokatowe i w kolorze bordowego płynnego lakieru.

Co szykuje Glossier? Czy będą to lakiery do paznokci, biżuteryjne cienie do powiek, a może odważne pomadki? Fani wrzucają swoje propozycje w komentarzach, a my nie możemy się już doczekać premiery. Znając markę i kreatywność jej twórców - Glossier Play będzie czymś, co idealnie wpisze się w niszę i skutecznie zwiększy liczbę wycieczek do Stanów. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Glossier (@glossier) Lut 22, 2019 o 6:18 PST

Czy można kupić kosmetyki Glossier w Polsce?

Póki co kosmetyki Glossier można kupić tylko w USA i w okazjonalnym pop-up store'ach lub zamówić je do wybranych krajów, np. Wielkiej Brytanii, Francji i Danii. Sam nowojorski sklep Glossier idealnie współgra z filozofią marki i wyglądem jej produktów. Sklep Emily Weiss słynie z głośnego hasła "Skin first, make-up second, smile always" i można w nim dostać słynny żel do mycia twarzy Milky Jelly Cleanser, balsam do ust Balm Dotcom, bazę Priming Moisturizer, płynny cień Lidstar, kremowy róż do policzków Cloud Paint albo tusz do brwi Boy Brow. To ulubiona marka Beyonce, Sofii Coppoli czy Solange, ale Glossier ma szerokie grono fanek na całym świecie. 

Czytaj też: Jak wygląda sklep Glossier w Nowym Jorku>>