Berries&Co.

Agnieszka Więdłocha, Natalia Klimas, Zosia Ślotała i Anna Lewandowska. To dziewczyny z tak zwanej A-list, które regularnie zaglądają do oferty Berries&Co. Koncept artystyczny tej polskiej marki kręci się wokół kamieni szlachetnych. Jej fanki stawiają na kolor, błysk i blask, a biżuterię traktują jak amulety. Udekorowane mieniącymi się turmalinami, morganitami, szafirami, topazami czy cytrynami ozdoby przywołują miłość, wzmagają siły witalne, przywołują bogactwo albo oczyszczają przestrzeń z negatywnych wibracji. Na dodatek wyróżnia je wyrafinowany, choć pozbawiony zadęcia design. I jeszcze jedno: W terminie 26.04 – 2.05.2021 wszystkie elementy kupicie z 10% rabatem. Wystarczy wykorzystać specjalny kod rabatowy: „BerriesxElle”. Nie ma za co!

Mako 

O Mako nie raz czytałyście już w naszych przeglądach i zestawieniach shoppingowych. Zazwyczaj jednak o skórzanych butach i torebkach podpatrzonych w warszawskim atelier na Mokotowskiej piszemy przy okazji dzielenia się z wami redakcyjnymi zauroczeniami. Tym razem markę prowadzoną przez Annę Sękowską przedstawiamy w kontekście ulubieńców polskich gwiazd. Wśród regularnych klientek Mako między innymi Katarzyna Warnke, Renata Kaczoruk, Hanna Lis, Kasia Zielińska i Małgorzata Kożuchowska. W ich szafach znajdują się między innymi: wyplatany z liści palmowych kosz, skórzana nerka (o tej i innych najładniejszych saszetkach z nowych kolekcji więcej przeczytacie w jednym z naszych ostatnich artykułów) i charakterystyczne botki z kwadratowym czubem nawiązującym do modowych archiwów. Podrzucamy je poniżej: 

Elementy

Stylizacyjne wybory Kasi Tusk inspirują dziesiątki tysięcy kobiet do inwestycji w ponadczasowe kroje, stonowaną paletę barw i jakość z wyższej półki. Oprócz tego, że trójmiejska blogerka sama prowadzi markę wysokogatunkowych basików, chętnie wspiera też inne lokalne biznesy. We wpisach z cyklu „Outfit of the day” pokazywały już między innymi torebkę kubełek z oferty Balagan, sukienkę z metką Nudyess, jedwabną maskę od Moye czy kozaki Kazar. Jakiś czas temu opublikowała też zdjęcie w niebieskich jeansach made in Poland. Post zrobił furorę, a model Lulu wyprzedał się na pniu. Spokojnie, bestseller Elementów wrócił już do sprzedaży a akompaniamencie kilku innych denimowych klasyków. My najchętniej wrzuciłybyśmy do koszyka każdy z nich!

Kasia Tusk w bestsellerowych jeansach z polską metką. To model, który pasuje na każdą sylwetkę>>

7 najlepszych stylizacji Kasi Tusk. To łatwe w obsłudze zestawienia, które nigdy nie wyjdą z mody>>

Affair

Jeśli szukacie oryginalnych sukienek, dzięki którym zgarniecie komplementy w biurze, podczas spotkania z przyjaciółmi i na pierwszej randce, koniecznie zajrzyjcie na stronę internetową Affair: tak, jak zrobiły to Małgorzata Socha, Katarzyna Herman, Anna Gacek, Agnieszka Woźniak-Starak, Anna Kalczyńska czy Lara Gessler. Gwarantujemy, przepadniecie dla tych superkobiecych krojów i mocnych printów nawiązujących do estetyki vintage. 

Gabriella 

Choć rajstopy wciąż uchodzą za jeden z najbardziej kontrowersyjnych elementów garderoby,  to również jeden z najczęściej sprzedawanych produktów w całej branży fashion. Gdzie kupują je gwiazdy? Wśród adresów wartych polecania między innymi Gabriella, którą  poleca np. zawsze stylowa Lara Gessler. Flagowe dla tej marki rajstopy w kosmos ma już w szafie cała nasza redakcja. 

Rosa

Projekty wychodzące spod rąk Agnieszki Rosy odbijają się w świecie szerokim echem. Luksusowy minimalizm, który serwuje nam z każdą kolejną kolekcją przekonał do siebie nie tylko rodzime gwiazdy, stylistki i influencerki, ale i zagraniczne nazwiska. Z ich zdaniem w zakresie mody liczy się cały świat. Hiszpańska it-girl Blanca Miró Scrimieri i amerykańska blogerka Aimee Song postawiły na sygnet Diamond Frost, pierścionek Dahlia i Jasmin. Wszystkie wciąż są do upolowania w sieci i stacjonarnie.  

Aimee Sonh w pierścionku Dahlia / Screenshot z insta stories @rosa_chains

Undress Code 

Kiedy na początku 2021 roku Julia Wieniawa opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie w bestsellerowym body od Undress Code, Internet oszalał. Fotografię polubiło około 115 tysięcy osób, a w liczonych w setkach komentarzach padały pytania o model, cenę i markę. Nic dziwnego, że od tej pory w ultrazmysłowych projektach tej firmy widujemy coraz więcej dziewczyn: na ulicach, w sieci i na ekranie. Same mamy je zresztą dodane do ulubionych.