Na całość poszedł Alber Elbaz z Lanvin. Z okazji FNO wypuścił całą minikolekcję t-shirtów i gadżetów. Niektóre modele już trafiły do internetowego butiku marki. Za etui na iPhona trzeba zapłacić 85$, za koszulkę - 195$.
Malinowy, rudy beż i porzeczka to kolory lansowane przez Chanel na ten wyjątkowy wieczór. Każdy występuje w duecie "szminka+lakier do paznokci". W butikach Chanel staną dziś automaty do sprzedaży, każdy w jednym z trzech kolorów. Zamiast puszki Coli wyskoczy zestaw kosmetyków z limitowanej linii. Smakowite.
Roberto Cavalli zadbał, żeby jego gadżety na Fashion's Night Out wyróżniały się w tłumie. Panterkowy wzór i neonowe napisy to podstawy lekkiego włoskiego kiczu.
Dla wielbicielek Apple i wiecznych księżniczek Moschino oferuje etui na iPhone'a w kształcie misia. To Gennarino, miś o włoskim imieniu. Po Fashion's Night Out etui wejdą do regularnej sprzedaży, w kolorze piaskowym, żółtym (z niebieską kokardką) i różowym (z zieloną). Zobaczcie też Gennarino w roli gwiazdy witryny butiku Moschino, to specjalna dekoracja na Fashion's Night Out:
Bottega Veneta świętuje FNO z nową, ekologiczną torebką. Wieczorem do sklepów trafi pierwsza partia nowego produktu marki - materiałowej torby wykonanej wyłącznie z przyjaznych środowisku materiałów. Tak jak skórzane torebki Bottega Veneta, wersja eko jest ręcznie pleciona w atelier w Vincenzy. W ramach prapremiery do sklepów na całym świecie trafi tylko 100 sztuk!
Michael Kors zainspirował się kultowym kształtem oprawek typu "aviator". W kolekcji gadżetów na Fashion's Night Out pojawiły się okulary przeciwsłoneczne oraz t-shirt i kosmetyczna z nadrukiem "aviatorów".
Bracia z DSquared2 także oferują specjalne koszulki. W t-shircie duetu Anna dello Russo poleciała do Nowego Jorku.
Dla zmęczonych zakupami, Bally przygotowało wygodne obuwie. Podczas Fashion's Night Out będzie można kupić płaskie baletki na miękkiej podeszwie. Zmieszczą się w torebce i przyniosą ulgę po kilku godzinach na szpilkach.