W badaniu Mediapanel Gemius BPI ELLE.pl uzyskało ponad 2,3 miliona realnych użytkowników plasując się na pozycji lidera w segmencie serwisów luksusowych tytułów kobiecych przed Vogue.pl, Glamour.pl oraz Zwierciadlo.pl. 


ELLE.pl już od 11 lat udowadnia, że Polki kochają modę i urodę. To międzynarodowy brand, którego siłą jest ogromne zaufanie czytelniczek i użytkowniczek do rekomendacji redakcji i jakościowych treści. Jak nikt inny łączymy zainteresowanie luksusowymi brandami z popularnymi markami. A to przekłada się na decyzje zakupowe. Blisko 1.9 mln RU w listopadzie to użytkowniczki, które przyszły do ELLE po treści z kategorii beauty and fashion. Serwis jest z roku na rok coraz bardziej rozwojowy pod kątem e-commerce – rekordowe treści zyskują nawet 70% CTR. Zespół ELLE we współpracy z redakcją C2C przygotowuje artykuły, które mają charakter performance’owy - informują o nowościach w kategoriach produktowych, nowych kolekcjach, markach, promocjach, inspirują do zakupów i generują coraz wyższe miesięczne przychody – mówi Aneta Wikariak, dyrektorka segmentu beauty & fashion w Burda Media Polska.  

ELLE już blisko od 30 lat wyznacza trendy w Polsce. To multimedialny brand, który wyróżnia się bogatą gamą jakościowych treści także z zakresu sztuki, kultury, relacji, astro czy wnętrz, tworząc kompleksową przestrzeń dla kobiet prezentujących różnorodne zainteresowania. ELLE.pl nieustannie rozwija nowe formy komunikacji, szczególnie stawiając na formaty wideo we wszystkich swoich kanałach: You Tube, Facebook, Instagram, Tik Tok.  

Nadchodzący rok, to będzie rok ELLE.W 2024 roku świętujemy 30-lecie brandu w Polsce. Zaczynamy od numeru styczniowego, którego gwiazdą okładki jest Martyna Wojciechowska – bohaterka jednego z pierwszych wydań ELLE sprzed prawie trzech dekad. Tym wywiadem otwieramy cykl rozmów z niezwykłymi kobietami, które miały wpływ na to, jakie dziś jesteśmy. Naszymi gościniami będą ekspertki ze świata mody, urody, sztuki, kultury, ale także kobiety biznesu czy nauki. Bo ELLE to brand, dla którego trendy w modzie są równie ważne co te społeczne, ekologiczne i technologiczne ”, mówi Marta Tabiś – Szymanek, redaktor naczelna ELLE Polska.  

Z okazji 30-lecia redakcja ELLE przygotowała szereg działań urodzinowych, zarówno online jak i offline. Pojawią się nowe cykle wideo, podcasty, eventy, produkty mediowe dedykowane dla partnerów komercyjnych.