Druga edycja festiwalu stylu i kultury Bread & Butter by Zalando (B&&B) prezentującej wszystko to, co najlepsze w świecie mody i muzyki, odbędzie się od 1-3 września 2017 w berlińskim klubie Arena. W tym roku wydarzenie stoi pod znakiem modowej brawury i zachęca do niej wszystkich, przez trzy dni prezentując odważne rozwiązania ze świata MODY, MUZYKI oraz GASTRONOMII. Na wydarzeniu będzie można spotkać ulubione marki takie jak adidas, Converse, Fila, Nike, Levi’s®, Jil Sander Navy czy Topshop. Na kilku scenach odwiedzający będą mieli możliwość premierowo poznać nowe modele produktów i edycje limitowane, poznać efekty modowych kolaboracji, obserwować eksperymenty, pokazy mody i panele dyskusyjne z udziałem uznanych, międzynarodowych osobowości – Damy Vivienne Westwood oraz modelki i aktywistki Adwoa Aboah, uczestniczyć w warsztatach oraz spróbować specjałów przygotowywanych przez najciekawsze lokale na gastronomicznej mapie Berlina i wiele więcej.


W zeszłym roku Zalando po raz pierwszy otworzyło imprezę Bread & Butter dla odwiedzających, w jej program włączając modę i muzykę i otwierając nowy sezon stojący pod hasłem „Teraz”. Po udanej debiutanckiej edycji, która przyciągnęła 20 000 gości i na której wystąpił A$AP Rocky, pojawiła się Gigi Hadid oraz można było zajrzeć do strefy rzeczywistości rozszerzonej stworzonej przez markę Marni, B&&B z imprezy poświęconej trendom przemienia się w „festiwal stylu i kultury”. Impreza, której motto to BOLD, czyli modowa brawura, stanowi przestrzeń dla innowacji, odwagi w wyrażaniu swoich opinii oraz eksperymentów. Innowacyjne podejście przejawiające się w otwarciu pokazów mody dla publiczności czy stworzeniu możliwości osobistego poznania marek stały się znakami rozpoznawczymi imprezy.

Na imprezie odwiedzający będą mogli poznać kolekcje na sezon jesień-zima 2017 ponad 40 modowych marek. Klub Arena Berlin podzielony zostanie na trzy strefy – modową, miejską i sportową – w której będzie można wziąć w udział w atrakcjach takich jak warsztaty, zajęcia sportowe czy pokazy rzeczystości rozszerzonej. Swoje modele specjalne i gadżety dostępne wyłącznie na B&&B zaprezentują takie marki, jak adidas, Alpha Industries, Converse, Fila, Hilfiger Denim, Nike, Lee, Levi’s®, Puma, Reebok, Topshop, VANS, Wrangler i wiele innych. W programie będą też pokazy mody takich marek jak adidas, HUGO, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman oraz Zalando. Nowa strefa pokazów oznacza większą i bardziej innowacyjną przestrzeń, umożliwiającą doświadczenie wydarzenia z bliska. Wszystkie pokazy mody będą transmitowane na żywo na kanałach B&&B.

Bread&Butter to też muzyka. Line-up obejmuje debiutantów, jak również duże międzynarodowe gwiazdy – artystów znanych nie tylko z rozpoznawalnego brzmienia i stylu, ale także z wyrażania opinii na aktualne tematy.

Jednodniowe bilety w cenie 10 euro są dostępne od 8.06 na stronie breadandbutter.com/tickets. Ilość biletów w specjalnej, niższej cenie jest ograniczona – kto pierwszy, ten lepszy. Bilety w regularnej cenie kosztują 20 euro na jeden dzień.