9 milionów, 2,5 miliona - to liczba emisji krótkich form wideo dotyczących psychicznych zaburzeń, o których vlogerka i reżyserka Katarzyna Napiórkowska opowiada dziewczęcym filmowym językiem. Jej filmy o nerwicy lękowej i fobiach społecznych publikowane na platformie YouTube podbijają internet od kilku lat. 

Tym razem do Kasi zwróciło się Ministerstwo Zdrowia, z którym młoda reżyserka podjęła współpracę, podejmując się promocji akcji społecznej "Depresja. Rozumiesz - pomagasz". Nowe wideo ma wszystko, za co lubimy filmy Napiórkowskiej - intymną narrację, grę kolorami i osobiste zaangażowanie autorki, której nieobce są tematy zaburzeń psychicznych (Kasia jest często bohaterką i aktorką swoich realizacji). Być może w jej nowej historii odnajdziecie też siebie. 

Czytaj też: Fobia społeczna: "Living with social anxiety" Katarzyny Napiórkowskiej >>