Siostry Willis i Demi Moore w kampanii Andie Swim

Demi Moore oraz Rumer, Scout i Tallulah Willis - oto bohaterki nowej kampanii Andie Swim, popularnej marki kostiumów kąpielowych. Aktorka i jej córki pozują na zdjęciach ubrane w pasujące do siebie jednoczęściowe stroje oraz bikini, które są bestsellerami spod znaku Andie. Mamy tutaj czerwień niczym ze "Słonecznego Patrolu", czerń zestawioną z różnymi modelami (między innymi cut out), a także biel, która nadaje projektom retro sznytu. Poza tym to bardzo proste i flitujące z latami 90. kostiumy kąpielowe w szarości i oranżowej czerwieni, ale też w wersjach kobaltowej, fiołkowej czy cytrynowej. 

Deva Cassel, córka Moniki Bellucci i Vincenta Cassela, została modelką. Nastolatka wystąpi w reklamie Dolce & Gabbana>>

Projekty Andie Swim uwielbiane są przez gwiazdy i influencerki, ale nie tylko - kobiety cenią sobie ich wysoką jakość oraz szeroką paletę rozmiarów od 0 do 26. Demi Moore wspiera markę praktycznie od początku, była zresztą jej wczesnym inwestorem i od lat konsultuje z Melanie Travis, założycielką i dyrektor generalną Andie, poszczególne pomysły. W obliczu pandemii dużo rozmawiały o wytęsknionych wakacjach oraz spotkaniach z przyjaciółmi i rodziną, co ostatecznie zaowocowało kampanią, w której Demi Moore nie tylko zdecydowała się sama wystąpić, ale też zwerbowała przed obiektyw swoje córki. To był jej własny pomysł.

FOTO

Selena Gomez w kampanii kostiumów kąpielowych pokazuje swoje prawdziwe ciało. Gwiazda wspiera ruch body positive>>

Kampania kostiumów kąpielowych Andie Swim jest pierwszą okazją, w której aktorka pozuje razem z Rumer, Scout oraz Tallulah Willis. Nie tylko wszystkie wyglądają zachwycająco - ich różnica wieku świetnie wpisuje się w ideologię marki, z którą współpracują. Ma być międzypokoleniowa, a krojami, materiałami i kolorami sprawiać, że wszystkie kobiety bez względu na rozmiar czy datę urodzenia będą czuć się w nich dobrze. Czy widać to na zdjęciach z kampanii? Bez wątpienia.