Skąd taki pomysł? Okazuje się, że brafitting to nie tylko sztuka dobierania biustonosza. Klientki marki Triumph często traktują wizytę u brafitterki jak spotkanie z bliską przyjaciółką. Otwierają się i zwierzają. Opowiadają nie tylko o swoich kompleksach, ale także życiu prywatnym.

To właśnie ich historie zainspirowały nas do wspólnych działań. Akcja #rozmowywprzymierzalni składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest badanie, które prowadzimy pod opieką merytoryczną Agaty Loewe, psychoterapeutki, seksuolożki i założycielki Instytutu Pozytywnej Seksualności.

ELLE Polska x Triumph
#rozmowywprzymierzalni

Czy Polki lubią swoje ciało? Czy są na dobrej drodze ku większej pewności siebie? Czy może wciąż mają do odrobienia lekcję z samoakceptacji?

Zachęcamy do wypełniania kwestionariusza ankiety, w którym pytamy o waszą relację ze swoim ciałem i to, jak zmienia się ona z biegiem lat, a także poruszamy takie kwestie jak dbanie o swój dobrostan czy źródła modeli atrakcyjności fizycznej. Czy akceptujecie swoje ciało? Czym kierujecie się przy wyborze bielizny? Dla kogo ją kupujecie – dla siebie czy może dla swoich partnerów/partnerek? Dzięki akcji #rozmowywprzymierzalni uzyskamy odpowiedzi na te i inne bardzo ważne pytania.

Każdy głos się liczy. Wyniki badania to punkt wyjścia do dalszych rozważań i działań, które planujemy razem z marką Triumph. Łączy nas wspólny cel – położyć kres negatywnemu postrzeganiu przez kobiety siebie i swojego ciała. Razem zobowiązujemy się wspierać was w budowaniu pewności siebie.

Pssst, wszyscy, którzy wezmą udział w badaniu, otrzymają od nas w prezencie voucher o wartości 50 zł na zakupy w salonach Triumph* (vouchery wyślemy na podane przez was adresy e-mail po zakończeniu badania).

 

 

*50 zł do wykorzystania przy zakupie za minimum 200 zł. Termin realizacji: do 30.04.2024 r. Szczegóły w regulaminie.

Materiał promocyjny marki Triumph