COS wchodząc na rynek amerykański wykonuje duży krok w kierunku rozwoju marki. Z tej okazji brand postanowił wyprodukować dwa filmy. Za główny pomysł i realizację odpowiadają Aaron Rose oraz Petra Collins, razem z nimi współpracowali tacy artyści jak: Tom Sachs, Jeffrey Deitch, Andre Saraiva, Ana Kras, Aaron Young oraz Glenn O'Brien.

Głównym celem projektu było oddanie za pomocą materiałów wideo "artystyczną autentyczność" dwóch, tak różnorodnych, amerykańskich miast. Nie przez przypadek wybór miejsc padł na słoneczne Los Angeles i kontrastujący z wakacyjnym luzem Nowy Jork.

Aaron Rose realizując „The Bubble” (Nowy Jork) inspirował się ruchem bitników i filmem Roberta Franka z 1959 roku o nazwie „Pull My Daisy'”. Produkcja odwołuje się także do miejskiego salonu, a tym samym także do wizji amerykańskiej propagatorki sztuki Peggy Guggenheim. Ponadto jest to pierwszy film nakręcony w legendarnym „Max Fish”, jednym z najsłynniejszych miejsc spotkań nowojorskich artystów.

Sam Aaron o swoim projekcie wypowiada się bardzo entuzjastycznie:

„Byłem zainspirowany ideą salonu i pomysłem zbliżenia ludzi do siebie w tym miejskim otoczeniu. (...) Nie sądzę, żeby istniało jakiekolwiek inne miejsce w Nowym Jorku, które jednoczyłoby te różne światy sztuki lepiej niż Max Fish. COS jest dla mnie odwzorowaniem garderoby ówczesnych artystów, ponieważ bezsprzecznie zwraca uwagę na estetykę i lekko przełamuje prostotę - niewątpliwie są to kreacje z klasą”.

W odpowiedzi na obraz Rose’a o życiu nowojorskiego artysty, Petra Collins stworzyła „Drive Time”, który hołduje młodości i artystycznemu luzowi charakterystycznym dla Los Angeles. Reżyserka skupiła się przede wszystkim na doświadczeniu kobiet związanym z miejskością. Dokument przedstawia 24 godziny z życia grupy twórców Los Angeles na tle panoramy miasta.

Każdy film promuje oczywiście projekty z aktualnej kolekcji marki COS, które są już dostępne zarówno w butikach stacjonarnych w Nowym Jorku i Los Angeles, jak i w sklepie online