23 stycznia to ważna data dla największych redakcji i stacji telewizyjnych oraz radiowych w naszym kraju. Tego dnia odbędzie się XVII edycja Charytatywnego Balu Dziennikarzy, którzy wraz z gwiazdami polskiego show biznesu i ludźmi dobrego serca, wesprą fundacje apelujące o pomoc dla dzieci. Aukcje darów przekazanych na ten szczytny cel trwają od początku grudnia, do 31 stycznia 2016 roku (można znaleźć je na stronie charytatywni.allegro.pl/baldziennikarzy). Dochód z licytacji zostanie przekazany podopiecznym Fundacji "Dorastaj z Nami" wspierającej osierocone dzieci funkcjonariuszy publicznych, Fundacji "Po Drugie" otaczającej opieką młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN "Nie jesteś sam".  

- Dawanie jest równie przyjemne jak otrzymywanie, dlatego wspólnie z polskimi projektantami postanowiliśmy włączyć się do akcji. Zachęcam do licytacji ręcznie wykonanych prac przez takie osobowości branży mody jak Mariusz Przybylski, Paprocki & Brzozowski,Natasha Pavluchenko i wielu innych. W życiu każdego z nas pojawił się kiedyś ktoś, kto wyciągnął do nas pomocną dłoń, nie wahajmy się więc zrobić tego samego.

Urszula Wiszowata, redaktorka portalu fashionbiznes.pl i ekspertka Chanel, pomysłodawczyni akcji, która zaprosiła największych polskich projektantów do przygotowania dla Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy kolekcji kartek noworocznych.

Wylicytować można także fotoobraz autorki Zdjęcia Roku Aleksandry Łogusz przedstawiający Warszawę z dachów wieżowców oraz męskie zakupy w H&M i sesję zdjęciową z Kamilem Pawelskim, prowadzącym blog Ekskluzywny Menel. Poza sławnymi dziennikarzami i osobistościami ze świata mody, na wydarzeniu pojawią się również znani aktorzy i styliści gwiazd z popularnych programów telewizyjnych. Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy powstała w 1998 roku z potrzeby serca dziennikarzy różnych mediów i jest organizacją non-profit, której nadrzędny cel to pomoc najbardziej potrzebującym.

17. Charytatywny Bal Dziennikarzy - zapowiedź: