Peter Copping zastąpił Oscara de la Rentę w jego własnym domu mody na kilka dni przed śmiercią projektanta. I tym samym został pierwszym dyrektorem kreatywnym w historii marki (wcześniej wszystkie decyzje związane z kolekcjami i strategią podejmował sam niepodzielnie rządzący Oscar). Copping dla nowego stanowiska porzucił pracę u Niny Ricci i już w lutym 2015 roku na tygodniu mody w Nowym Jorku pokazał swoją pierwszą kolekcję pod szyldem nowego domu mody. Rewolucji nie było - Peter uszanował tradycję i linię projektową, trzymając się tego, z czego słynął de la Renta. 

Dziś do sieci trafiły pierwsze zdjęcia z kampanii promującej kolekcję jesień-zima 2015/2016. Copping nadal pozostaje wierny dramaturgicznemu stylowi domu mody z ubiegłych dekad. A także muzie Oscara de la Renty - Carolyn Murphy, którą oglądamy na zdjęciach Davida Simsa. Ściany w szlachetnych kolorach, na tle których pozuje modelka, ciepłe niemal teatralne światło i pojedyncze salonowe rekwizyty nie pozostawiają wątpliwości, na czym mamy tu skupić uwagę. Główne role jak zawsze w kampaniach domu mody grają bogato zdobione koronkowe sukienki, rozłożyste spódnice z satynowej tafty i "hollywoodzkie" rękawiczki.