We Włoszech wylądowaliśmy wcześnie rano. Dziennikarze, modelki, influencerki i aktorki wszyscy gotowi na wyjątkowe wieczorne show. Wyjątkowe były też przygotowania do tego wydarzenia, po raz pierwszy w historii, marka zorganizowała „casting nóg”, w którym udział mógł wziąć każdy! Poszukiwano wyjątkowych nóg na ulicach Mediolanu! Była to jedyna taka okazja dla fanek i klientek marki, dająca szansę bycia częścią tak ważnego wydarzenia.

Show odbyło się w Allianz MiCo, najbardziej nowoczesnym i najciekawszym architektonicznie miejscu w Mediolanie. Za wizualną oprawę odpowiedzialna była kultowa agencja kreatywna Villa Eugénie, która od ponad trzydziestu lat silnie stoi za pokazami i wydarzeniami na całym świecie, słynącymi z niezapomnianych i oryginalnych produkcji.  

Tegoroczna „Calzedomania” to nie tylko pokaz najnowszych modeli rajstop marki Calzedonia  ale było to też wydarzenie pełne występów artystycznych. Na kilku scenach mogliśmy zobaczyć gimnastyczki i tancerki prezentujące na sobie najnowsze modele rajstop marki. Wydarzenie to nie mogłoby się odbyć bez gwiazd i celebrytek. Na czerwonym dywanie przechadzały się międzynarodowe influencerki i gwiazdy. Topmodelka Alessandra Ambrosio na ten wieczór wybrała klasyczne, cienkie rajstopy i dopasowaną wieczorową sukienkę odsłaniającą jej wdzięki. Toni Garrn postawiła na małą czarną i rajstopy w kropki. Polska też miała swoją siną reprezentację wśród gości pojawiły się: Julia Wieniawa, Maffashion, Agata Sieramska i modelka Ola Kowal/ Szindy. 

Calzedonia stworzyła nową jakość prezentowania trendów. To nie był klasyczny pokaz mody, a wydarzenie artystyczne na najwyższym poziomie!