I zrobił to w dość zaskakujący sposób. Poprzednie dwie były swojego rodzaju rozgrzewką. Teraz Simons odważnie rozstawił w budynku amerykańskiej giełdy fotografie Andy'ego Warhola, rzeźby Sterlinga Ruby'ego, a wybieg posypał obficie popcornem. W kolekcji umieścił kolejne wariacje na temat denimowej koszuli zapinanej na zatrzaski, roboczego kombinezonu i strojów rodem z Dzikiego Zachodu. Swoją kolekcją chciał nawiązać także do tematu bezpieczeństwa. Świadczą o tym m.in. ubrania inspirowane tymi noszonymi na co dzień przez ratowników medycznych, kominiarki chroniące przed zimnem i sukienki odszyte z folii termicznej. Popcorn to z kolei nie tylko symbol ściśle odwołujący do amerykańskiej popkultury, ale także z elementów składający się na motyw przewodni pokazu, czyli kino. Raf Simons wyraźnie inspirował się także obrazem "Schronienie" w reżyserii Todda Haynesa, na a długich swetrach umieścił umieścił postacie z animowanych bajek, .