Okazuje się, że wspomniana kampania wzbudziła szerokie zainteresowanie mediów, w tym brytyjskich tytułów, takich jak The Sun i Daily Mail, które łącznie mają średnio około 500 milionów wizyt na stronie miesięcznie.

31-letnia supermodelka na zdjęciach z najnowszej kolekcji Jenny Fairy wygląda naprawdę rewelacyjnie! - rozpisują się brytyjskie tabloidy.

Emily Ratajkowski to znana modelka, aktorka i aktywistka społeczna. Zyskała popularność dzięki pracy w branży mody, która przyniosła jej wiele sukcesów, między innymi współpracę z renomowanymi domami mody oraz występy na światowych wybiegach. Ratajkowski jest także ikoną stylu, która inspiruje setki tysięcy osób na całym świecie, a jej profil na Instagramie obserwuje prawie 30 milionów użytkowników. W styczniu, na zaproszenie CCC, przyleciała do Warszawy, gdzie spędziła kilka dni na planie kampanii marki Jenny Fairy.

Jenny Fairy x Emily Ratajkowski / Mat. prasowe

To już kolejna światowa gwiazda, która wzięła udział w kampaniach reklamowych CCC. W zeszłych latach do współpracy zaproszono między innymi ikonę modelingu Amber Valettę, Finna Wolfharda, znanego z serialu Stranger Things, czy Kyle’a MacLachlana, ulubieńca Hollywood, który zdobył popularność między innymi dzięki serialowi Miasteczko Twin Peaks.