Czy ten projekt powstał z miłości do magazynów i internetu? Niewykluczone. Bottega Veneta przedstawiło dziś swój cyfrowy żurnal, który - według zapowiedzi - ma się pojawiać od tej pory raz na trzy miesiące i dostarczać klientom marki dodatkowe i ekskluzywne treści, które podane są w bardzo artystycznej formie. W "Issue 01" Daniel Lee zaprosił do współpracy takie nazwiska, jak Bindi Steel, Elaine Constantine, Storror, Jonathan Frantini czy Tyrone Lebon, a wśród bohaterek publikacji znalazły się Missy Elliott i... Barbara Hulanicki. 

Sekrety i kłamstwa rodziny Gucci. Historia domu mody czy telenowela?>>

Hulanicki poświęcono kilka stron "Issue 01": możecie obejrzeć jej szkice, zobaczyć logotypy czy wnętrze pracowni, a także trójwymiarowe pocztówki z jej postacią.

Brytyjska projektantka polskiego pochodzenia jest ikoną lat 60. i założycielką popularnej marki Biba, która oferowała tanie i modne ubrania oraz dodatki, które charakteryzowały się wysoką jakością. W jej sklepie przy Kensington Church w czasach swingującego Londynu robiły zakupy Brigitte Bardot i Mia Farrow, ale chętnie zaglądali tam też najważniejsi muzycy tamtych czasów (z Mickem Jaggerem, Davidem Bowiem czy Marianne Faithfull na czele). Później Hulanicki pracowała dla Fiorucci i Cacharel, a obecnie zajmuje się projektowaniem wnętrz.

Paul Andrew odchodzi z Salvatore Ferragamo>>

Cały magazyn Bottega Veneta możecie zobaczyć na stronie issuedbybottega.com - czekają tam na Was zdjęcia, filmy i animacje w wersji wirtualnego albumu ze sztuką współczesną, a także solidna dawka stylizacji z metką włoskiego domu mody.