Urban Outfitters w swojej ofercie oprócz ubrań, butów, biżuterii  i torebek ma całą kolekcję (mniej lub bardziej potrzebnych) gadżetów. To świetna odpowiedź amerykańskiej marki na potrzeby Millenialsów - przynajmniej tej części pokolenia Y, które uwielbia #instafriendly przedmioty (czyli te które sfotografowane na instagramie zdobywają miliony lajków). Już od dawna w Urban Outfitters kupicie kubki z chwytliwymi hasłami odwołującymi się do współczesnej popkultury (np. "Kim's tears" (łzy Kim - w domyśle Kim Kardashian) czy "Mouth Breaker"), poduszki w kształcie pączków, skarpetki w kaktusy i figurki jednorożców. Teraz do tej kolekcji dołączyły bombki w kształcie jedzenia i popularnych napojów. Wszystkie produkty żywnościowe nie są przypadkowe - to potrawy i trunki, które kochają i najchętniej uwieczniają na zdjęciach Millenialsi. Do wyboru są: bombka w formie tosta z awokado (czyli najpopularniejszego śniadania w mediach społecznościowych), bombka à la sushi, ta w kształcie kieliszka z winem (do wyboru macie różowe i czerwone), bombka-bekon, bombka-cola i -fanta, a nawet ozdoba, która przypomina karton z mlekiem, oczywiście migdałowym.

Zobacz też: 10 najlepszych filmów świątecznych >>