W połowie maja hiszpańska marka wypuściła na rynek ekskluzywną kolekcję, zaprojektowaną przez Sofię Sanchez de Betak - influencerkę i założycielkę marki Chufy. Projektantka od ponad czterech lat współpracowała z Mango (była modelką kampanii, a nawet wystąpiła w kreacji sieciówki na MET Gala). Teraz stworzyła dla marki własną kolekcje, która składa się z sześciu sukienek wykonanych z ekologicznych materiałów i inspirowana jest wyobrażeniem doznań, aromatów i zdjęć z podróży, których tłem jest Morze Śródziemne. "Ta kolekcja jest wynikiem długiej i owocnej relacji z rodziną Mango i ze mną. Po latach współpracy musimy tak dobrze się rozumieć i tak bardzo cieszyć się procesem twórczym, że wspólna praca jest naturalna i radosna. Mimo to podróżowanie po świecie przez moją pracę z tak kultową marką to zaszczyt, o jakim nigdy nie śniłam, że jest możliwy” wyjaśnia właścicielka Chufy.

Nowa "Plotkara": co wiemy o tym serialu? Poznaj wszystkie informacje o kontynuacji "Gossip Girl">>

Kolekcja przyjęła się bardzo dobrze - pokochały ją klientki Mango oraz gwiazdy z Blake Lively na czele. Aktorka nawet wybrała się w tej sukience kilka dni temu na spacer po Nowym Jorku, gdzie jej stylizację uchwycili paparazzi. Lively wybrała maxi z bufiastymi rękawami i dekoltem V w kolorze rozbielonego fioletu i z czerwono-niebieskimi wzorami bazującymi na kwiatach i ornamentach.

Do niej dobrała brązowe sandałki na płaskiej podeszwie, biały garniturowy płaszcz w prążki oraz torebkę Louis Vuitton z charakterystycznym wzorem domu mody. 

Sukienka, którą zachwyciła się aktorka, wciąż jest dostępna w sklepie Mango i można ją kupić także w Polsce. Charakterystyczny lejący model uszyto z materiału, który ma w składzie 97% bawełny i 3% elastanu. Kosztuje 499,99 zł. Jej zdjęcia obejrzycie w naszej galerii.

Nikt nie miał pojęcia, że fabułę ,,Plotkary" wyjaśniono już w pierwszym odcinku. Zagadkę rozwiązali użytkownicy TikToka!>>