Nie musimy przedstawiać ich biżuterii, bo na pewno znacie ją ze zdjęć stylowych dziewczyn na instagramie. Zresztą o Wishbone pisałyśmy na ELLE.pl nie raz. Dagmara Sierańska i Zuzanna Krasnodębska idealnie wyczuły moment i stworzyły swoje projekty subtelnych złotych łańcuszków i kolczyków-kół w chwili, kiedy zapanowała na nie moda - nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Teraz dziewczyny zaprezentowały nową kolekcję i kampanię (pokazujemy ją wam jako pierwsi!). Inspiracje? Riwiera Francuska, tęsknota za latem, beztroskie wakacje. Nic dziwnego, że Wishbone swoją ofertę poszerzyło o okulary przeciwsłoneczne, w końcu to niezastąpiony wakacyjny dodatek. Daga i Zuza znów bezbłędnie wpisały się w trendy, bo stworzyły kocie okulary w stylu tych, które noszą teraz największe gwiazdy modelingu, m.in. Gigi i Bella Hadid. Do wyboru są oprawki w odcieniu czerni oraz bieli. Z nowości są także piękne sygnety - nosić je będziemy solo albo w towarzystwie kaskadowo założonych obrączek, a także wisiory wyglądające jak medaliki. W kolekcji nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla brandu kolczyków w kształcie okręgu - w różnych rozmiarach i o różnej grubości. Biżuterię Wishbone na wiosnę i lato 2018 promuje jak zwykle piękna kampania autorstwa Miłki Świtalskiej

Zdjęcia milka switalska
Modelka Angelika  Barańska/D'VISION 
Stylizacja Zuzanna Krasnodębska, Dagmara Sierańska
MUA Zuzia  Franaszek