BIMBA Y LOLA na sezon SS23

Nowa kampania BIMBA Y LOLA to nostalgiczny powrót do pełnych swobody i spontaniczności lat 90. - okresu, gdy media społecznościowe dopiero raczkowały, a czas wolny spędzało się nie przed ekranem smartfona, ale w skateparkach, na boiskach i plaży lub uprawiając sporty wodne. Autorem zdjęć jest Grant James-Thomas, fotograf mody, który swoją karierę rozpoczął w bardzo młodym wieku, mając zaledwie 17 lat. Podobnie jak BIMBA Y LOLA, wymyka się klasyfikacjom, jego prace są barwne, oryginalne, nierzadko surrealistyczne.  

Aby w pełni oddać ducha kampanii SS23 i klimat lata, fotograf połączył siły z dyrektorką kreatywną i artystką multidyscyplinarną, Ashley Munns. Efektem tej współpracy są zaskakujące, przypominające kadry z filmów, ujęcia, celebrujące młodość, odwagę i wakacyjną beztroskę. 

BIMBA Y LOLA SS23 / Mat. prasowe

BIMBA Y LOLA SS23 / Mat. prasowe

Dodatkowym zwrotem akcji jest główny bohater kampanii - BIMBA Y LOLA wybrała na niego bowiem… swój kultowy model torebki, POCKET BAG. - Dzięki mocnym kieszeniom i krągłościom, torba ta bez trudu zmienia styl. Czarna, srebrna, żółta czy różowa, ze sportowymi paskami, kolorowymi frędzlami lub dużym, oldschoolowym łańcuchem - POCKET BAG lata wysoko i zawsze udaje się jej wykonać sztuczkę - mówią przedstawiciele marki. I dodają:

POCKET BAG jest gotowa do freestyle’u na świeżym powietrzu - nawet w ekstremalnych warunkach.

BIMBA Y LOLA SS23 / Mat. prasowe

BIMBA Y LOLA SS23 / Mat. prasowe

Swoją kampanią SS23 BIMBA Y LOLA po raz kolejny udowodniła, że jest synonimem kreatywności. Wyróżnia ją niemożliwe do podrobienia poczucie humoru i dystans.