Beyoncé i Jay-Z w nowej kampanii Tiffany & CO. 

Pierwsze zdjęcia wyglądały tak: ona w długiej sukni z trenem, z półprzezroczystymi rękawiczkami i wysoko upiętymi włosami oraz najważniejszym punktem - diamentowym naszyjnikiem - niczym Audrey Hepburn w "Śniadaniu u Tiffany'ego". Z kolei on w świetnie skrojonym czarnym garniturze jak George Peppard. W tle - prawdziwa sztuka, obraz Jeana-Michela Basquiata "Equals Pi". Fotografie z nowej kampanii biżuterii Tiffany zapowiadały nowy rozdział w historii marki, a pokazane w sieci wideo, gdzie Beyoncé coveruje rozsławioną przez Hepburn piosenkę "Moon River" z filmu "Śniadanie u Tiffany'ego", którą na potrzeby produkcji stworzyli w 1961 Henry Mancini i Johnny Mercera.

Premierze nowej wersji piosenki towarzyszy wzruszające wideo z artystyczną parą, które mówi o ich miłości (to swoją drogą ich jedyna wspólna reklama). Beyoncé i Jay-Z wyglądają jak ze współczesnej wersji kultowej komedii romantycznej, a na szyi piosenkarki można zobaczyć legendarny 128,54-karatowy Tiffany Diamond. 

Wśród działań, które zapowiedział już nowy właściciel słynnego producenta biżuterii, wiadomo, że Tiffany planuje przeznaczyć 2 miliony dolarów na sfinansowanie stypendiów i staży dla Historically Black Colleges and Universities (HBCUs). "Pierwsza kampania Beyoncé i Jay-Z dla Tiffany właśnie została pokazana - z udziałem pary i obrazem Jeana-Michela Basquiata 'Equals Pi' w kolorze niebieskości Tiffany. To pierwsza publiczna kampania, w której Beyoncé i Jay-Z występują razem, a nowa reklama jako pierwsza pokazuje również kultowego 128,54-karatowego Tiffany Diamond, noszonego przez Beyoncé" napisał kilka tygodni temu na Instagramie Alexandre Arnault i dodał: "Dziś z dumą ogłaszamy nasze partnerstwo z @beyonce i Jay-Z i świętujemy najbardziej kultową historię miłosną wszechczasów - 'About Love'. 'About Love' to wiele nowości – kiedy Carterowie po raz pierwszy pojawiają się razem w kampanii publicznej, po raz pierwszy w kampanii pojawia się legendarny 128,54 karatowy Tiffany Diamond (noszony przez Beyoncé), a także po raz pierwszy publicznie występuje obraz Jeana-Michela Basquiata Equals Pi'. Jako wieloletni fan Carterów spełniłem swoje marzenie, aby pracować z tak kreatywnymi osobami i tworzyć magię w tej kampanii. Moje serce jest przepełnione wdzięcznością wobec Was, B i Jay. I… to dopiero początek".