Ona w długiej sukni z trenem, z półprzezroczystymi rękawiczkami i wysoko upiętymi włosami oraz najważniejszym punktem - diamentowym naszyjnikiem - niczym Audrey Hepburn w "Śniadaniu u Tiffany'ego". On w świetnie skrojonym czarnym garniturze jak George Peppard. W tle - prawdziwa sztuka. To zdjęcie z nowej kampanii biżuterii Tiffany, w której w głównych rolach możemy zobaczyć wspólnie Beyoncé, Jaya-Z, obraz Jeana-Michela Basquiata "Equals Pi" oraz pierwszy raz w reklamie kultowy 128,54-karatowy Tiffany Diamond. Pełna sesja zdjęciowa będzie pokazana w druku już 2 września i ma jej towarzyszyć wideo, w którym artystyczne małżeństwo coveruje rozsławioną przez Hepburn piosenkę "Moon River" (znalazła się we wspomnianym wcześniej filmie o ekscentrycznej Holly Golightly z 1961 rok). 

Tiffany & Co. wprowadzi pierwszą w historii kolekcję pierścionków zaręczynowych zaprojektowanych specjalnie dla mężczyzn>>

W ramach zapowiedzi wiemy też już, że marka Tiffany planuje przeznaczyć 2 miliony dolarów na sfinansowanie stypendiów i staży dla Historically Black Colleges and Universities (HBCUs).

To tylko część działań, które zapowiadają nowy rozdział u słynnego producenta biżuterii odkąd firma zmieniła swojego właściciela. 

"Pierwsza kampania Beyoncé i Jay-Z dla Tiffany właśnie została pokazana - z udziałem pary i obrazem Jeana-Michela Basquiata 'Equals Pi' w kolorze niebieskości Tiffany. To pierwsza publiczna kampania, w której Beyoncé i Jay-Z występują razem, a nowa reklama jako pierwsza pokazuje również kultowego 128,54-karatowego Tiffany Diamond, noszonego przez Beyoncé" napisał na Instagramie Alexandre Arnault i dodał: "Dziś z dumą ogłaszamy nasze partnerstwo z @beyonce i Jay-Z i świętujemy najbardziej kultową historię miłosną wszechczasów - 'About Love'. 'About Love' to wiele nowości – kiedy Carterowie po raz pierwszy pojawiają się razem w kampanii publicznej, po raz pierwszy w kampanii pojawia się legendarny 128,54 karatowy Tiffany Diamond (noszony przez Beyoncé), a także po raz pierwszy publicznie występuje obraz Jeana-Michela Basquiata Equals Pi'. Jako wieloletni fan Carterów spełniłem swoje marzenie, aby pracować z tak kreatywnymi osobami i tworzyć magię w tej kampanii. Moje serce jest przepełnione wdzięcznością wobec Was, B i Jay. I… to dopiero początek". 

Tiffany & Co. sprzedaje jeden z najdroższych diamentów i ponownie otwiera swój słynny sklep. Zmienia też właściciela>>