Ikona mody i legendarna redaktorka, Diana Vreeland, zainspirowała w tym sezonie Michaela Korsa, który to właśnie jej postanowił poświęcić swoją nową kolekcję. W "The Eye Has to Travel" za pomocą ubrań mówi o spuściźnie i fascynującym dorobku, którą po sobie zostawiła, jej rewolucyjnym wpływie na branżę mody i barwnym życiu, a także umacnianiu pozycji kobiet w okresie przedwojennym i awangardowym podejściu do pracy. Bez Vreeland prasa i moda ostatnich dekad wyglądałaby zupełnie inaczej i nie miałaby tak dynamicznego kształtu. 

Kors sięga też po podróże, które wybrzmiewają ze słynnego zdania, że "oczy muszą podróżować". 

W kampanii kolekcji damskiej i męskiej wystąpili Bella Hadid, Mayowa Nicholas, Heejung Park oraz Salomon Diaz, którzy pozowali przed obiektywem nowojorskiego fotografa Jasona Kima oraz zagrali w filmie, którego reżyserią zajął się Matty Peacock. "Skupiamy się na tych elementach podróży - przygodzie, eksploracji i nowej perspektywie - których doświadcza się nawet będąc blisko domu" czytamy w informacji prasowej przesłanej przez markę. Mamy tutaj więc odkrywany na nowo Nowy Jork (od Empire Diner po Amerykańskie Muzeum Historii Naturalnej, Central Park i zapierające dech w piersiach widoki na port Wielkiego Jabłka). Najbardziej znane nowojorskie zabytki, które widzimy, pozwalają na nowo przedstawić korzenie marki i uświadomić, że wokół siebie wciąż mamy wiele do odkrycia. 

"Jak powiedziała słynna Diana Vreeland, 'oczy muszą podróżować', a w tych czasach, kiedy możemy nie być w stanie poznać nowych miejsc docelowych, musimy znaleźć inne sposoby, aby zmienić swoje oko i wyobrazić sobie inne możliwości. Niezależnie od tego, czy chodzi o oglądanie starych zdjęć, przeglądanie książek podróżniczych czy odwiedzanie miejsc we własnym mieście lub okolicy, wszyscy potrzebujemy tej chwilowej ucieczki, aby się odprężyć i poczuć inspirację" wyjaśnia Michael Kors

Pierwsze zdjęcia kampanii nowej kolekcji projektanta na wiosnę 2021 możecie obejrzeć już w naszej galerii.