Olka Kaźmierczak w branży mody znana jest jako Fashion PR Girl - auorka bloga i strategii marek lifestylowych, założycielka kolektywu kreatywnego POP UP GRUPA i inicjatorka edukacyjnych akcji związanych z rynkiem fashion. To ona rozpowszechniła w polskiej sieci zdrowy lans na naukę o modzie a na temat komunikacji w tej branży prowadzi wykłady i wydaje e-booki. Jednak sercem jej działań jest Akademia Fashion PR Talks - system szkoleń wśród których znalazły się m.in. zarządzanie marką w branży mody, Fashion Retailing czy przekuwanie trendów w sukces komercyjny marki.

Mentorami Fashion PR Talks zostali cenieni w biznesie mody praktycy, m.in. Marianna Szeib, Brand Manager w światowej siedzibie firmy Christian Dior Parfums w Paryżu, Ania Wiącek, dyrektor ds. PR w Pringle of Scotland, a wcześniej Head of Press marki Vivienne Westwood czy Sue Seel, brytyjska strateżka mająca w portfolio Lily Allen i marki z portfela Arcadia Group (Agent Provocateur, Chopard i Jean Paul Gaultier). Spotkania pod szyldem Fashion PR Talks skierowane są do właścicieli marek, PR-owców, marketingowców, menadżerów oraz osób wiążących swoją przyszłość z pracą w branży mody. Ambicją Fashion PR Talks jest nie tylko kształcenie profesjonalistów spełniających międzynarodowe standardy, ale też stwarzanie realnych możliwości rozwoju w branży mody. Dlatego też szkoła wspiera networking, pośredniczy między studentami i firmami szukającymi specjalistów branży mody, czy organizuje bezpłatne forum mody Fashion Talks.

We wrześniu plan lekcji Fashion PR Talks pęka w szwach a Olka z zespołem uruchamiają akcję BACK TO SCHOOL, udowadniając, że dzieci nie są jedynymi osobami, które w tym miesiącu wrócądo uczniowskiej ławki. Właścicielki marek, menadżerki, specjalistki – one również czerpią korzyści z odkurzenia starych zeszytów. Seria zdjęć BACK TO SCHOOL, za którymi stoi pierwsza w Polsce szkoła biznesu mody Fashion PR Talks, przedstawia je na chwilę przed wyjściem do szkoły. Dla Leny Polok, Aleksandry Hatali-Stypki i Kasi Vannucci – kursantek Fashion PR Talks i bohaterek zdjęć wykonanych przez Oliwię Grochal – niekończący się pęd do wiedzy jest celem samym w sobie, a kariera zawodowa powinna się wiązać z nieustannym podnoszeniem kwalifikacji.

„Znaczącączęść swojego życia spędziłam w Rosji, jako Art Manager Chanel, a później współwłaściciel i prezes biura architektonicznego. Następnie we Francji, współtworząc kolejne projekty prywatne sektora. Studia państwowe ukończyłam dwie dekady temu”– mówi studentka Fashion PR Talks, Kasia Vannucci. „Jako przedsiębiorca chcę wiedzieć, jak maksymalizować zysk i zwiększaćprzewagę nad konkurencją, ale też czego mogęsię spodziewać po osobie prowadzącej media społecznościowe mojej marki, czy przedstawiającej się jako spec od marketingu. Dobry przedsiębiorca powinien znaćsię po trochu na wszystkim, nie ustawać w rozwoju”– dodaje Vannucci.

Obecnie specjaliści są na wagę złota, a o najciekawsze posady konkurują ci najbardziej wykształceni. W ich przypadku, powrót do szkoły to inwestycja w siebie i we własną przyszłość na rynku pracy. „Motywację do ciągłego uczenia się wyniosłam z domu. To dla mnie tak naturalna czynność, jak jedzenie, czy sen. Nie bez znaczenia jest też fakt, że wiedza to mój najcenniejszy, najbardziej prywatny kapitał, który pomaga mi zajmowaćsię coraz ciekawszymi projektami.”– komentuje bohaterka kampanii BACK TO SCHOOL Leasing Manager Echo Investment Lena Polok.

„Wśród szalonego pędu za pięknem, doskonałym wyglądem i zdobywaniem ciekawych doświadczeńzapominamy o potrzebie nieprzerwanej edukacji. Tylko ciągłe uczenie się jest w stanie uchronić nas –pracowników, przedsiębiorców, specjalistów, właścicieli firm – od utonięcia na rynku pracy. Uczęsię, bo nie chcę stanąć przed wizją przyszłości zatrzymanej w jednym punkcie, bez perspektyw na rozwój i dopasowanie się do rynku”– podsumowuje Aleksandra Hatala, PR Manager Conhpol Elite.

Więcej o szkoleniach Fashion PR Talks >>