Do tej pory Anja Rubik pojawiała się tylko w kampaniach Iro. Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej marce, to powinniście szybko to nadrobić! Iro to w paryski brand (łączący bardzo sprawnie grunge ze stylem boho) założony w 2005 roku przez duet: Laurenta i Arikona Bitton. Mówi się o nim jeszcze więcej (i głośniej) w tym sezonie. To wszystko za sprawą minikolekcji zaprojektowanej dla Iro przez Anję Rubik. Polska top modelka stworzyła 35 projektów - wszystkie mają odzwierciedlać jej styl. Mają także sprawiać, że kobieta czuje się w nich ubrana, a nie przebrana, stąd klasyczne kroje oraz stonowana paleta barwna - składająca się przede wszystkim z tonów czerni, złamanej zieleni i beżu. Rubik podkreśla w wywiadach, że zależało jej, żeby ubrania z linii Anja Rubik x Iro były "komfortowe i cool". Patrząc na skórzany płaszcz, sukienkę z asymetrycznym dekoltem i tasiemką, proste spodnie, marynarkę inspirowaną męskimi modelami, maxi tunikę, ramoneskę, wzorzystą koszulę czy denimową kurtkę nie mamy wątpliwości, że właśnie takie są.

Ceny ubrań w kolekcji Anja Rubik x Iro wahają się od 86 € (z stanik) do 2355 € (za płaszcz).

Chociaż w zagranicznych mediach wszyscy podkreślają, że to projektowy debiut Rubik, to polska top modelka ma przecież na swoim koncie stworzenie własnego butów dla Giuseppe Zanotti, zapachu dla marki Inglot - Original by Anja Rubik (przeczytaj>>) i zaprojektowanie minikolekcji wspólnie z projektantami Mohito (zobacz>>). 

Anja Rubik x Iro - GALERIA>>