Tak, tak, mamy sierpień. Ale Aloha From Deer uznało, że nie jest jeszcze za późno, by wypuścić do sieci kampanię promującą letnią kolekcję. Czekaliśmy na nią długo, ale było warto - zdjęcia Bartka Wieczorka wykonane Leicą ogląda się jak najlepsze fotostreamingi z Tumblra. 

"W najnowszej kampanii, która wymyka się standardom, chcemy stworzyć portret młodego pokolenia. Pokolenia utalentowanych zawadiaków, niepokornych wagabundów, genialnych dziewczyn i kreatywnych chłopaków. Pokolenia Aloha From Dear. Bartek Wieczorek sportretuje bohaterów wybranych spośród odbiorców odzieżowej marki, opowiadając o każdym fotograficzną historię. Klasycznie: na negatywie 35 mm, ekskluzywnie: legendarną Leicą M, bez ściemy: prawdziwych ludzi w prawdziwych miejscach." - czytamy w informacji prasowej.

Zdjęcia wpisują się w superpopularną estetykę rodem z kochającego filtry Tumblra. Dlatego kampania ma klimat niszowego reportażu dokumentującego życie młodych niezależnych (w jedną z ról wcieliła się modelka Hania Koczewska). Bartek Wieczorek mówi o sesji jak o artystycznym projekcie, dla którego znana marka jest również nośnikiem.

„Podejmując współpracę z Aloha From Dear, chcę stworzyć coś więcej niż kolejną kampanię pokazującą ubrania. Chcę przedstawić ludzi, którzy je noszą; odzwierciedlić filozofię marki, która wyszła z niszy, ale wciąż jest blisko swoich odbiorców. Dzięki ogromnej popularności Alohy na pewno dotrzemy do mnóstwa ciekawych ludzi, których pokażemy w kolejnych odsłonach kampanii“ - podsumowuje fotograf.

Stylizacja: Paweł Kędzierski, Dorota Magdziarz

Make-up: Wilson/ Warsaw Creatives

Wlosy: Michał Bielcki/ Warsaw Creatives

Modele : Kamil/ Panda Models, Hania/ Model Plus

Astystentka stylisty: Katarzyna Czarnecka

Kupuj Aloha From Deer w sklepie ELLE!