Wyrazem tej myśli jest najnowsza kampania multibrandu „Lifespiration starts here” powstała w ramach wdrożenia nowej strategii, którą zapoczątkowało wprowadzenie do sprzedaży kolekcji answear.LAB Girl Power. Spot aż kipi od kobiecej energii i pozytywnych emocji. Taniec, boks, podróże, zarządzanie korporacją czy wdrapywanie się po drzewie – każda z przedstawionych w nim kobiet ma swój oryginalny pomysł na siebie i nie boi się go manifestować. W filmie reżyserowanym przez Monikę Kmitę obok aktorek występują autentyczne bohaterki, które przedstawiają swoją unikalną osobowość. 

Ale odpowiedzialność marek modowych tu się nie kończy. "Ponosimy również odpowiedzialność za środowisko naturalne. Powinniśmy zdobyć się na odwagę i informować ludzi co robimy, jaki mamy wybór. Bo wszyscy mieszkamy na jednej planecie i wszystkim nam powinno zależeć, żeby układy między nami a planetą były jak najbardziej zrównoważone" - tłumaczy Agnieszka Korsak. Jak ekologiczną odpowiedzialność przejawia się answear.LAB? Na rozmowę zaprasza Aleksandra Charzewska, redaktorka ELLE.pl.

Podkreśleniem wyjątkowości kobiet, którą answear.com podkreśla na każdym etapie swojej komunikacji, jest również międzynarodowy konkurs LIFESPIRATION STARTS HERE. Jury i ambasadorki zaangażowane w promocję to influencerki, podróżniczki, aktywistki z całej Europy. Kobiety, które wybrały swoją własną drogę – prostą lub krętą, nieoczywistą, lecz zawsze pełną pasji. Więcej informacji dotyczących konkursu znajdziecie TUTAJ

PS Wciąż możecie wziąć w nim udział!