Torebki z koralików

W 2018 roku dziwne torebki prześcigały się w wyścigu o popularność z jeszcze dziwniejszymi butami. W trendach były modele nawiązujące estetyką do lat 90. - między innymi słynna Saddle Bag Diora pokryta printem Diorissimo, a także metaliczne kopertówki obszyte blaszkami (najbardziej pożądana była ta z kolekcji Paco Rabanne - zobaczcie>>>). W trendach znalazły się także torebki wykonane z plastikowych koralików - to właśnie one święciły triumfy na instagramie. Za tę modę odpowiada w dużej mierze brytyjska marka Shrimps i jej projekt "Antonia" - sprawdźcie>>> Trend szybko podchwyciły sieciówki i w swoich kolekcjach także umieściły koralikowe torebki - najwięcej w ofercie miało ich Mango.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez OLIVIA KIJO (@oliviakijo) Maj 12, 2018 o 6:27 PDT

Kowbojki

Givenchy, Cristiano Burani,  Chloé, Each x Other - to tylko kilka marek, które lansowały w 2018 roku kowbojki. Buty inspirowane estetyką Dzikiego Zachodu szybko z wybiegów "zeszły" na ulice miast, a że są fotogeniczne, dziewczyny chętnie wstawiały zdjęcia ze swoją ulubionymi modelami. Na popularność kowbojskich butów miała także skandynawska marka Ganni. To właśnie ona stworzyła najmodniejsze buty tego roku - fuksjowo-czarne kowbojki z motywem serca i skrzydeł (zobaczcie>>>) - zapewniamy was, zbierały miliony lajków.

Czytaj też: Ganni, marka na punkcie której oszalał instagram >>>>>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GANNI (@ganni) Gru 16, 2018 o 11:31 PST

Spódnica w cętki

Zwierzęce nadruki to najmodniejsze wzory w 2018 roku. Najpopularniejszą rzecz pokrytą cętkami udało się stworzyć marce Réalisation Par. Chodzi o spódnicę, która nazywa się wdzięcznie "Naomi" i która zniknęła z wirtualnych półek internetowego sklepu Réalisation Par w zawrotnym tempie - zobaczcie>>>>. Słynny projekt ma długość 3/4, jest utrzymany w bieliźnianym stylu, a jej materiał - satyna jedwabna - został specjalnie zaprojektowany w Los Angeles. Na swoim instagramie pokazywały go m.in. stylistka Emil Sindlev i Marta Cygan znana jako @lifeofboheme.

Czytaj też: Ubrania w zwierzęce printy >>>>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Réalisation Par (@realisationpar) Lis 28, 2018 o 11:33 PST

Spinki

W 2018 roku pokochałyśmy małe akcesoria, które w ekspresowym tempie "podkręcają" stylizacje. Kucyki przewiązywałyśmy apaszkami w grochy (zobaczcie>>>), a na szyjach wieszałyśmy muszelki. Mocnym trendem były ozdoby do włosów - klamry i spinki. Najbardziej pożądane dodatki? Spinka z napisem Gucci (kosztuje $ 400, czyli około 1500 zł) i wsuwki z chwytliwymi hasłami ułożonymi z cyrkonami od marki Ashley Williams. 

Czytaj też: Spinki i klamry do włosów - modne dodatki na jesień 2018 >>>>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Andrea W. Rognstad (@andreawr) Lis 4, 2018 o 7:10 PST

Cycling Shorts

Chociaż skracały optycznie sylwetkę i wydawały się dość ekscentryczne, to bardzo polubiłyśmy w 2018 roku szorty, które kończą się przed kolanem. Do tej pory kojarzyły się z dress codem kolarzy, a od niedawna stanowią prawdziwy must have w szafie każdej trendsetterki. W "cycling shorts", czyli rowerowych spodenkach chodziły chętnie też gwiazdy i celebrytki m.in.: Joanna Horodyńska, Chiara Ferragni, Bella Hadid, Kourtney Kardashian, Kendall i Kylie Jenner, Hailey Baldwin, Emily Ratajkowski, Joanna Kuchta czy Lottie Moss.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) Wrz 17, 2018 o 10:45 PDT

Wąskie okulary

Najpierw nosiły je zagraniczne modelki, m.in.: Bella Hadid, Kendall Jenner i Kaia Gerber, a później blogosfera. Wąskie okulary przeciwsłoneczne potrafiły odmienić charakter każdej stylizacji w sekundę. Nic dziwnego, że szybko do swoich kolekcji wprowadziły je popularne marki, m.in. Zara czy Mango. Moda na wąskie okulary to także echo lat 90. - pamiętacie jak w tamtych czasach nałogowo nosiła je Britney Spears?

Czytaj też: Wąskie okulary - ulubiony trend modelek i blogerek>>>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) Sie 29, 2018 o 3:26 PDT

Brzydkie sneakersy

Generacja Z uwielbia dziwne i wyjątkowe rzeczy. To właśnie z myślą o młodym pokoleniu klientów znane marki do swoich ofert zaczęły wprowadzać coraz bardziej nietypowe projekty. Niektóre z nich były po prostu brzydkie i wcześniej uznawane za kiczowate czy tandetne. Tak właśnie było z modą na sneakersy na grubej platformie. Najsłynniejsze zaprojektował Demna Gvasalia dla Balenciagi (chodzi oczywiście o model Balenciaga Triple S), a chwilę później podobne można już było kupić w sieciówkach i oglądać na zdjęciach na instagramie. 

Czytaj też: Co Generacja Z zrobi z rynkiem mody>>>>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Реджина МИР Нейдорф (@mi.r) Gru 18, 2018 o 10:49 PST