COS to marka z rodziny koncernu H&M, która od 2007 roku tworzy kolekcje utrzymane w duchu minimalistycznym. Charakterystyczny styl marki ukształtowało nowoczesne i funkcjonalne wzornictwo. Dzięki temu ich ubrania i dodatki mają charakter ponadczasowy i zachowują świeżość przez wiele sezonów. Najnowszą kolekcję COS wiosna-lato 2020 oparto na użytkowej funkcjonalności i swobodnych nawiązaniach do architektury. Minimalistyczne projekty mają oryginalne detale, wyszukane techniki i surowe krawędzie. Kolorystyka kolekcji utrzymana jest w miękkich beżach, neutralnych odcieniach i surowych szarościach. Raz po raz przełamują ją akcenty elektrycznego błękitu, szminkowej czerwieni i głębokiego indygo.

Kolekcja COS, wiosna-lato 2020

Elementy to kolejna marka, która nie ulega krótkoterminowym trendom. Ich kolekcjom przyświeca idea tworzenia ubrań funkcjonalnych i prostych, które sprawdzą się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na wyjątkowe okazje. Marka zasłynęła z pudełkowych fasonów, sukienek z kimonowymi rękawami i klasycznych płaszczy w naturalnej palecie barw. W nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2020 dystynktywne projekty marki zostaną urozmaicone marszczeniami, delikatnymi żakardami oraz połączeniami przyjaznych dla środowiska materiałów - głównie tencelu i cupro.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Elementy (@elementywear) Lut 20, 2020 o 11:55 PST

W palecie barw jak zwykle nie zabraknie głębokiej czerni czy złamanej bieli. Tym razem wystąpią w towarzystwie soczystej czerwieni, energetycznej lawendy i monochromatycznych printów. Wraz z przyjściem wiosny w Elementach powitamy nową linię Basic i Denim. Bambusowe T-shirty, bawełniane bluzy oraz jeansy wykonane z recyklingowanego materiału to wynik inspiracji zaczerpniętej z przełomu lat 80. i 90. oraz minimalizmu, który stanowi znak rozpoznawczy marki.  - mówi  o nowej kolekcji Daria Stryjek, osoba odpowiedzialna za media społecznościowe marki Elementy.
 

 

Kasia Tusk nigdy nie ukrywała, że nie ma zamiaru uganiać się za trendami. Swój styl sama określa jako "użyteczny". Dla właścicielki marki MLE Collection ubranie ma spełniać konkretne funkcje: pasować do planu dnia i dodawać pewności siebie. Projekty z metką MLE są szyte w limitowanych kolekcjach, wyróżnia je ponadczasowość. W przeciwieństwie do ubrań i dodatków spod znaku skandynawskiego COS, w ofercie marki Kasi Tusk znajdziecie kobiece projekty:

Wiemy jak łatwo zagubić się wśród ciągle zmieniających się trendów, dlatego MLE to ukłon w stronę ponadczasowego minimalizmu.  - czytamy na stronie marki.