O tym, że sukienki typu slip dress znowu są „hot” pisałyśmy już kilka sezonów temu, a od tego czasu o satynowych modelach na cienkich ramiączkach zrobiło się jeszcze głośniej. Fasony, które na wybiegach lansowali najważniejsi projektanci (znajdziecie je między innymi w kolekcjach Marca Jacobsa, Alexy Chung, Gucci i Prady) popularne instagramerki noszą na plaży (@pernilleteisbaek) i do pracy (@majawyh), do trampek (@chiaratotire), sandałków z paskami (@leiasfez), szpilek (@stephaniebroek) i ciężkich martensów na grubej podeszwie (@lucywilliams02). 

Veronica Webb and Kate Moss, 1994 / Getty Images

Sukienki wyraźnie inspirowane sypialnianymi kuluarami chociaż bardzo wyraziste, są również niezwykle uniwersalne i łatwe „do ogrania” podczas budowania codziennych stylizacji. Śmiało sięgnijcie po nie przy okazji wesela przyjaciółki i ważnej prezentacji w biurze. Pamiętajcie jednak, że diabeł tkwi w szczegółach. W zależności od sytuacji bieliźnianą bazę uzupełnijcie męską marynarą pamiętającą lata 80., lnianą koszulą w wydaniu oversize (koniecznie związaną w supeł na wysokości talii) albo złotą biżuterią podkreślającą zmysłowy charakter całości. Po więcej inspiracji  zajrzyjcie z kolei do pierwszych sezonów „Przyjaciół” i archiwalnych zdjęć Kate Moss – absolutnej ikony stylu i jednej z pierwszych, która satynowe slip dresses z wielkim hukiem wprowadziły na światowe salony. 

Czytaj też: Slip dress – bieliźniana sukienka hitem sezonu wiosna-lato 2019

Gdzie kupić modną sukienkę bieliźnianą na letnich wyprzedażach?

Sukienki typu slip dress to absolutny must have tego lata, dlatego w ofercie większości popularnych marek osiągnęły już status sold out. Jeśli jednak zakup tej idealnej wciąż przed wami, koniecznie zerknijcie poniżej, gdzie zebrałyśmy dla was 10 modnych modeli przypominających bieliźniane halki, które uda wam się jeszcze upolować i to w wyraźnie obniżonych cenach. Ta zatopiona w szykownych odcieniach nude z metką Mohito to nasz niekwestionowany numer jeden:

Zobacz też: 5 ważnych trendów na lato 2019, które wylansowały bohaterki „Przyjaciół”