Czujesz się częścią planety ELLE? Zaproś też na nią facetów z Twojego otoczenia. Jeśli tak jak Ty śledzą trendy, są świadomi swojego stylu i doskonale czują się w miejskiej dżungli, nasza niespodzianka przypadnie im do gustu. To do nich kierujemy pierwszy numer magazynu ELLE Man, który zadebiutuje na rynku 21 października!

„Polskie ELLE jest biblią mody dla kobiet, natomiast ELLE Man chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn. Społeczność ELLE to dynamiczne, młode kobiety świadome swoich potrzeb i oczekiwań. Społeczność ELLE to także coraz bardziej świadomi mężczyźni. Mężczyźni, którzy mają dobry gust, interesują się modą, nowymi trendami i widzą, że ELLE to część ich świata” – mówi  Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.

„Polskie ELLE jest na rynku od 21 lat. Przez ten czas istotnie wpływało na to, jak Polki myślą o modzie i stylu życia. Dziś z marki, która kiedyś była oknem na świat, przekształca się w ambasadora polskiej zmiany. Zmiany świadomości mody, kultury i stylu życia. Nie tylko Polek, lecz także wszystkich Polaków! Przez te ponad dwie dekady mężczyźni w Polsce stali się znacznie wrażliwsi na to, jak wyglądają, w co są ubrani, jak i czym pachną, jakie noszą okulary, buty i zegarki. Teraz ELLE jako ekspert w dziedzinie światowych trendów będzie także ich przewodnikiem” – dodaje Michał Helman.

Na okładkę pierwszego polskiego numeru zaprosiliśmy Marcina Dorocińskiego, rewelacyjnego aktora, który dla wielu jest nowym symbolem męskości. O tym, jak udaje mu się nie zwariować i pozostać sobą w świecie show-biznesu, opowiada w rozmowie z Krzysztofem Kwiatkowskim.

ELLE Man to także spotkania z wieloma świetnymi mężczyznami, którzy dzielą się z nami swoimi pasjami. ELLE Man chce inspirować mężczyzn do ciekawszego życia. Na wielu polach. Piszemy o relacjach z najbliższymi, proponujemy ściągę z męskiej pielęgnacji, radzimy, jak wybrać idealne perfumy i gdzie się modnie ostrzyc.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania ELLE Man na rynku zadebiutuje także sekcja elleman.pl, w której Czytelnicy znajdą jeszcze więcej inspiracji: najnowsze światowe trendy w modzie, sylwetki polskich projektantów, porady ekspertów, listy zakupów, ciekawe wywiady z ludźmi biznesu, show-biznesu, kultury.

Pierwsze wydanie ELLE Man ukaże się w nakładzie 50 tysięcy sztuk z ceną okładkową 11,99 zł. Wspierać je będzie kampania promocyjna w radiu (RMF FM, Radio Kolor), internecie (Focus.pl, National-geographic.pl, Wirtualnapolska.pl, Chip.pl), a także akcje mailingowe oraz działania w social mediach.
Burda International Polska, wydawca ELLE Man, ma w swoim portfolio cztery tytuły kierowane do mężczyzn: „Focus”, „Chip”, „National Geographic” i „NG Traveler”.