Ania Jagodzińska pojawiła się w branży w 2003 r., a kilka miesięcy później przyszły wielkie międzynarodowe sukcesy. 16-letnia blondynka z Sierpca w 2004 r. prezentowała m.in. kolekcje takich domów mody jak Prada, Chanel, Burberry, Alexander McQueen, Marc by Marc Jacobs czy Louis Vuitton. Szybko posypały się kontrakty reklamowe, a Ania utrzymała się w topie przez wiele lat. Jeszcze pod koniec 2010 r. była na 6. pozycji w rankingu models.com, a pod koniec 2011 r. na 9. Z powodu dłuższej przerwy w pracy, Ania opuściła listę TOP 50, mimo że jakiś czas trzymała jeszcze pozycję jednej z najbogatszych modelek.

Dziś Jagodzińska wraca do pracy pod szyldami nowych agencji. W Nowym Jorku o jej powrót na wybieg walczy agencja Woman. Jednak w czasie nieobecności Ani jej agencja-matka New Age Models wypromowała nowe gwiazdy - Karolinę Wąż i Asię Piwkę. Dziś Ania kończy 25 lat, a my przypominamy jej ważne kampanie - od początków kariery do bieżącego roku.

GALERIA kampanii Ani