"We're all about good times and having fun, life's too short to be taken too seriously" (Chodzi o to by dobrze się bawić, życie jest za krótkie by traktować je je za poważnie) to dewiza życiowa Nathana - założyciela marki Fluffë, która zajmuje się produkowaniem i rozwożeniem... kolorowej waty cukrowej (tak, różowej, niebieskiej, zielonej, a nawet tej z ombre i brokatem o nazwie "Unicorn" czyli jednorożec). Chociaż jego sposób na biznes zdaje się być dość szalony, Nathan nie nadąża z wysyłką paczek, bo zainteresowanie nimi jest tak duże. Ostrzeżenie widniejące na stronie internetowej brandu "if you're on a diet, look away!" (jeśli jesteś na diecie, to zmykaj stąd) najwyraźniej nie działa. Oprócz samych receptur Nathan stworzył także identyfikację graficzną Fluffë i prowadzi jeden z najbardziej bajkowych i pastelowych profili na Instagramie. Konto @fluffegram ma prawie 90 000 obserwujących, my właśnie do nich dołączamy.