Złośliwi twierdzą, że Meghan Markle nie mogła wybrać lepszego momentu na ogłoszenie startu swojej nowej marki. Trwa właśnie skandal z Kate Middleton, zapoczątkowany tajemniczym zniknięciem księżnej z przestrzeni publicznej, podsycony zmanipulowanym zdjęciem opublikowanym przez księcia Williama. Okazało się, że portret Kate z dziećmi został przerobiony, rzekomo przez nią samą, za co przeprosiła w oficjalnym oświadczeniu. W tle tych wydarzeń Meghan Markle powróciła wczoraj na Instagrama po 4 latach nieobecności w mediach społecznościowych. 

Powrót Meghan Markle do korzeni 

Zanim Meghan poślubiła księcia Harrego i została księżną Sussex mogliśmy ją oglądać na małym ekranie w serialu "Suits". To jednak nie było jej jedyne przed królewskie zajęcie. Markle prowadziła lifestylowego bloga o nazwie "The Tig", gdzie dzieliła się swoimi ulubionymi odkryciami kulinarnymi i podróżniczymi, a także osobistymi refleksjami. Po królewskich zaręczynach w 2017 roku podjęła decyzję o zamknięciu strony i wycofaniu się z mediów społecznościowych.

Meghan Marke i książe HarryChris Jackson/Getty Images

Plotki o założeniu przez księżna Sussex marki lifestylowej krążą od lat. W marcu ubiegłego roku „New York Post” powołał się na dokument złożony w amerykańskim Urzędzie Patentów, z którego wynika, że Markle pracuje nad odnowioną wersja bloga "The Tig". Wczoraj doniesienia potwierdziły się i Meghan "po cichu" zadebiutowała na Instagramie z marką American Riviera Orchard.

American Riviera Orchard – co to za marka? 

Choć na profilu nie ma jeszcze zbyt wielu informacji poza serią zdjęć przedstawiających logo i video umieszczonym w relacji, to z bio dowiadujemy się, że konto zostało stworzone przez "Meghan Markle księżną Sussex w 2024 roku". W bajkowym nagraniu na Instagramie widać księżną Sussex spacerującą po swojej rezydencji w Montecito w czarnej sukni balowej oraz gotującą w domowej kuchni. Spekulanci donoszą, że w asortymencie American Riviera Orchard znajdziemy ulubione smakołyki Meghan oraz elegancką zastawę stołową. Nie zabraknie także książek kucharskich. 

 

 

american riviera orchestraamericanriviera.com

Nazwa American Riviera Orchard wydaje się być ukłonem w stronę Santa Barbara, czyli kalifornijskiego miasteczka, w którym mieszka Meghan i Harry wraz z dwójką dzieci - Archiem i Lilibet. Miejscowość Santa Barbara znana jest jako „Amerykańska Riwiera” ze względu na umiarkowany klimat i bujne krajobrazy, a także bogatą kulturę jedzenia i wina, co doskonale oddaje ducha marki. Logo zawiera również Montecito, nazwę dzielnicy, w której mieszkają royalsi. Zapisujemy się do newslettera i czekamy z niecierpliwością na oficjalne uruchomienie sklepu Meghan!