Piosenkarka i bizneswoman założyła zestaw Louis Vuitton, w tym niebieski kombinezon w pikselową kratę oparty na słynnym wzorze Damier marki. Rozpięte guziki odsłaniały jej brzuszek ciążowy. Całość uzupełniła pasującą czapką i stanikiem sportowym oraz chokerem z zegarkiem o wartości 700 000 dolarów od jubilera Jacob & Co.

Jej partner A$AP Rocky miał na sobie denimową stylizację Louis Vuitton, w tym dżinsową czapkę ozdobioną kryształkami, koszulę w westernowym stylu ozdobioną dwiema broszkami i luźne, zdobione szorty. Raper wyszedł w pistacjowozielonych, puszystych kapciach z logo Louis Vuitton, ale najbardziej wyróżniającym się dodatkiem były okulary przeciwsłoneczne z oprawkami wysadzanymi perłami. 

 

 

Para nie była jedynymi gwiazdami obecnymi na pokazie Louis Vuitton; wsparcie Pharellowi okazali swoją obecnością również Kim Kardashian, Beyoncé, Jay-Z, Zendaya i Naomi Campbell.

W czwartek ujawniono Rihannę jako gwiazdę pierwszej kampanii Pharella dla Louis Vuitton jako nowego dyrektora kreatywnego marki odzieży męskiej. Pharell pozował w Paryżu przed gigantycznym billboardem przedstawiającym Rihannę i udostępnił zdjęcie na swoim koncie na Instagramie.

 

Louis Vuitton zaprezentował we wtorek w Paryżu swój pokaz kolekcji odzieży męskiej na wiosnę 2024 roku. To pierwsza kolekcja Williamsa, odkąd w lutym został mianowany dyrektorem kreatywnym marki odzieży męskiej. Williams, który początkowo zasłynął jako artysta i producent muzyczny, zastąpił zmarłego Virgila Abloha.